15 Mayıs 2010

Elmalı Krep

ELMALI KREP

malzeme
  • 170 gram un
  • 1/4 L süt
  • 2 tane yumurta
  • 1 tutam tuz
  • 1 tatli kasik kabartma tozu
  • 1 tane vanilyayarim cay bardak aycicek yagi
  • 3 tane elma
  • 1 cay bardak toz seker
  • 1 tarcin
hazirlanimi
  • Un ,tuz ve tüt iyice karistirin.
  • Vanilya sekeri ,kabartma tozu,seker ilave edip devam cirpin.
  • Elma larin kabugunu soyup ortasini cikertip ince dograyin.
  • Yaklasik 9-10 dakika üzeri kapali serin bir yerde dinlenmeye birakin.
  • Teflon büyük boy tava kullanin daha kolay oluyor.
  • 1Isittiginiz tavaya 1 cay kasik kadar yag sürün ilk kez yaptiginiz icin diyerlerine gerekmiyor.
  • 1 kepce hamurdan üzerine hemen elmalari siralayin orta ateste alt kismi pisince elmali tarafi cevirin hafif elmalar kizarinca servise hazir.
  • Ben üzerine tarcin kullandim.
  • Cok hafif elmaniz olursa dahada nefis bir lezletli

5 yorum:

Hatice Kara dedi ki...

mmmh mis gibide koktu sanki. Ellerine saglik canim. Benim bücürlerde cok severler...

Adsız dedi ki...

ben denemek istiyorum ama elmaların pişme süresi konusunda tereddütlüyüm yakarmıyım acaba diye düşünüyorum..ama harika görünüyor ellerine sağlık canım..

TÜLİN-sihirli tatlar dedi ki...

çok pratık ve guzel olmus ellerıne saglık canım sevgıler:)

Unknown dedi ki...

Orta ateste pisiriyorsunuz 2 dakikada cevriliyor.yüksek ateste ocaginizi sakin ac mayin hemen yaniyor Nefis lezlet ben elmalari küp küp dograyipda yapiyorum yada yaban meyvalardanda kullana bilirsiniz.

fuat gencal dedi ki...

Ellerinize sağlık. Çok leziz görünüyor.

Saygılar.