17 Mayıs 2010

salata tarifleri

salata tarifleri
makarna salatasi

hacus salatasi
malzeme

  • 6 tane havuç
  • 1 kilo süzme yogurt
  • 3 diş sarımsak
  • 1 sap dere otu
  • 3 kaşık zeytinyagi

hazirlanimi
  • Tirasladiginiz havuclari rendeleyin.
  • Havuçlar bir tavada 3 kaşık zeytinyagıyla birlikte suyunu çekinceye kadar kavrulur.
  • Havuclar yumusasin.
  • Süzme yogurt, sarımsak ,dere otunuda yikayip dograyin icine incecik .
  • Havuçlar yogurdun icine karıştırılır ve servise hazir.
    malzeme

    • 2 su bardak makarna
    • 1 su bardak bezelye
    • 1 tanene kirmizi dolmalik biber
    • yarim su bardak misir
    • 4-5 tane salatalik tursu
    • 2 sap dere otu
    • yarim su bardak yogurt
    • 2 kasik mayonez
    • 1 dis sarimsak
      hazirlanimi
      • Makarnayi haslayip suyunu süzdürün.
      • Yogurtla mayonezi cirpin.
      • Bezelye ve misiri süzgecin icine koyup yikayin.(konserve )
      • Biberi ,salataligi ve dere ozunu yikayip dograyin.
        tüm malzemeyi salata ile karistirin servise hazir.

12 yorum:

Tümay Öztürk dedi ki...

Her ikiside en sevdiğim salatalardandır. Ellerine sağlık canım çok lezzetli duruyorlar:)

Unknown dedi ki...

selam canım ben salatalarıda çok sevdim ama haşhaşlı katmere bayıldım ellerine sağlık nefis birşey olmuştur o katmerler hımmmm:) afiyetler olsun sevgiler

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Salata hayranı olarak ikisine de bayıldım. Ellerine sağlık. Nefisler.
Sevgiyle kal.

Fatoş Öztürk dedi ki...

İkisinide çok beğenerek yiyorum.Çok güzel tarifler.Ellerine sağlık canım..

Hilal dedi ki...

yaz günleri için harika terchler bunlar. ellerine sağlık Gülcan

Dilekhaniminmutfagi dedi ki...

canım ellerine sağlık harika görünüyor şifa olsun selamlar

umutluhayat dedi ki...

gülcancım ellerine sağlık salatalar nefis görünüyor

emelce yemek dedi ki...

havuc salatasi benim en cok yaptigim salatalardan her yemegin yanina yakisiyor,ellerine saglik

Federica Simoni dedi ki...

un piatto super invitante! ciao!

yemekbiraşk dedi ki...

merhabalar www.yemekbirask.blogspot.com adresinde kabul ederseniz sizin için minik bir hediye var :)
sevgiyle kalın. ayrıca salatalar nefis olmuş.

Unknown dedi ki...

Ellerine saglik canim benim... Her iki salatayi da cok severim.... Afiyetler olsun... Sevgilerimle,

bellek dedi ki...

Salataların çok sevdiğim salatalar.Ellerine sağlık.Ödülümü sana gönderiyorum.Alırsan sevinirim