10 Ağustos 2012

BADEMLİ KURABİYE



BADEMLİ KURABİYE                         cikolatali bademli kurabiye
 malzemeler
  • 1 paket margarin
  • 2 adet yumurta (beyazin biri üzerine )
  • 1 su bardağı pudra şekeri
  • 1 su bardağı cekilmis  badem
  • 1,5 su bardağından biraz fazla damla çikolata (ben cikolata kiriklari  kullandim)
  • 1 paket vanilya sekeri
  • 1 paket kabartma tozu
  •  Aldığı kadar un
üzerine
  • 1 tane yumurta beyazi
  • file badem
hazirlanisi
  • Yumurtanin beyazini üzerine ayirin.
  • Diyer malzemeleri margarin mumusak olursa daha iyi olur .
  • Derin bir kabin icersinde hamurunuzu yugurun (( unu az olursa pişerken yayılır  ))
  • En az yarim saat hamuruüzerini kapatip  dinlenmeye birakin .
  • Kurabiyerinizin seklini verin .
  • ilk önce yumurta beyazina batirip sonra fille bademe batirip firin tepsisine siralayin .
  • 175 derece firinda pisirin yafiyetler olsun.

7 yorum:

bırtutamkekik dedi ki...

ellerine sağğlık canımm..
harika görünüyor..
çayımın yanına aldım iki tanecik..;)
sevgiler...

bırtutamkekik dedi ki...

ellerine sağğlık canımm..
harika görünüyor..
çayımın yanına aldım iki tanecik..;)
sevgiler...

bırtutamkekik dedi ki...

ellerine sağğlık canımm..
harika görünüyor..
çayımın yanına aldım iki tanecik..;)
sevgiler...

bırtutamkekik dedi ki...

ellerine sağğlık canımm..
harika görünüyor..
çayımın yanına aldım iki tanecik..;)
sevgiler...

bırtutamkekik dedi ki...

ellerine sağğlık canımm..
harika görünüyor..
çayımın yanına aldım iki tanecik..;)
sevgiler...

LEZZETİKRAM dedi ki...

not ediyorum ,ramazandan sonra deneyeceğim canım ellerine sağlık :)

mutfagabuyrun dedi ki...

bu kurabiyelere bayıldım canım.harika olmuşlar.ellerine sağlık.sevgiler.