15 Temmuz 2010

Muffins iki renkli

iki renkli Muffins
malzeme

  • 4 tane yumurta
  • 165 gram margarin
  • 150 gram un
  • 4 emek kasik limon suyu1 limonun kabugu
  • 165 gram toz seker
  • 1 tane vanilya sekeri
  • 7 yemek kasik süt
  • 100 gram nisasta
  • 1 tane kabartma tozu
  • 2 yemek kasik kakao
  • 3-4 yemek kasik üzeri icin pudra sekeri
hazirlasisi
  • Yumurta ve sekeri iyice cirpin.
  • Margarini ,süt limon suyunu ve liminun rendelenmis kabugunu katip devam mikserlen cirpin.
  • Unu ve nisastayi da malzemeye katip iyice ne cirpin.
  • Hamurunuzu 3 de birini ayirip icine kakao yu katip karistirin.
  • Kek kaliplariniza 1 yemek kasik kakaoludan yanina 2 yemek kasik sade hamurdan katin .
  • Önceden sitilmis firinda 180 derecede pisirin.
  • Soguyunca üzerlerine pudra sekeri
  • Ben 6 tili kalipda hazirladim diyer muffins kaliplari ve ya kegit formlarda cok güzel oluyor tarifi almanlarin kum kek tarifine göre hazirladim.

18 yorum:

Ash dedi ki...

Very beautiful & tempting muffin...How I wish I could grab a bite too........?????!!!!! Hugs))))

Ash....

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlıkk canımm nefiss görünüyorlar:))
hım hım hımm nım nım nım yanii:)))

capisi dedi ki...

Que ricoooo me guardo la receta, un beso.

YeMeK vAkTi dedi ki...

ellerine sağlık ne kadar güzel kabarmışlar böyle..

Fatoş Öztürk dedi ki...

Günaydın canım kekin süper görünüyor.Ellerine sağlık kocaman öptüm.Sevgiler..

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Gülcancim bu iki renkli kek nefis görünüyor eline saglik,yalniz benim sana bir sorum var,cevaplarsan sevinirim canim,simdiden tesekkürler.

Visneli Pasta tarifin varya,yeni,oradaki krema malzemesi icin 400 gr.labne lazim,ama ben labneyle sevmiyorum,yaptim birkez tadi hosuma gitmedi,bunun yerine schmand,creme fraiche kullansak,yada,hepsini Quarkla yapsak olurmu?

Cumartesi okulda Sommer Festimiz var oraya yapacagim,satisa sunulacak,onun icin acil cevap bekliyorum senden ,öptüm canim,sagolasin...

Unknown dedi ki...

Canim neden olmasin degisik bir pasta kirema tarifi kullan bende magerquark sevmedigim icin kiremali labne peyniri kullandim.Sana kolay gelsin canim öptüm .

fuat gencal dedi ki...

Süper bir görüntü. Ellerinize sağlık.

Saygılar.

neslihan erzincan özgür dedi ki...

ellerine sağlık canım.şahane görünüyorlar.sevgilerimle...

lezzettabağı dedi ki...

Gülcan, bu muffinler ne kadar şirin ve iştah açıcı olmuşlar çok beğendim gerçekten.. Ellerine sağlık.. Sevgiler görüşmek üzere canım..

mine dedi ki...

limonatanın yanına bir iki ısırımlık oh mis gibi :) ellerine sağlık

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

ne de güzel bir görüntü cıkmış ortaya..
Ellerıne sağlık bereketı bol olsun..
Sevgiler..

otomatikkepce dedi ki...

Çok nefis görünüyorlar yumuşacık olmuşlar elinize sağlık
Hülya

Oznur (100de100 Marifet) dedi ki...

harika gorunuyor muffinler
ellerinize saglik

hayat dedi ki...

Canım, harika bir görüntü. Elinize emeğinize sağlık.
Sevgiyle kalın...

Iden dedi ki...

Es ist wirklich schade, dass Sie hier keinen Google-Uebersetzer haben.
Muffins sehen sehr lecker aus.

umutluhayat dedi ki...

harika görünüyor muffinler.ellerinize sağlık

Banu dedi ki...

Gülcancım yine döktürmüşsün enfes mufinler yapmışsın ellerine sağlık renk dalgaları beni iştahlandırdı:)))