21 Mart 2017

Bademli kurabiye






 bademli kurabiye







Bademli kurabiye malzemeler .❤250 gram margarin .❤4 yemek kaşığı  süt .❤.1 tane yumurta .❤.Yarım su bardağı ayçiçek yağı .❤.150 gram pudra şekeri .❤.yarım paket kabartma tozu .❤.200 gram çekilmiş badem
.❤.4 yemek kaşığı nişasta .❤.aldığı kadar un

Hazırlanışı Ben tereyağ kullandım tereyağını eritin ilk önce içerisine ayçiçek yağı mızıka tın yumurtamızı bir sürdüğümüzde de katıp iyice bir karıştırın badem tozu muz un nişasta ve kabartma tozu katıyoruz.  Sonra yavaş yavaş unumuzu içerisine ilave ederek yoğuralım hamurumuz gayet kurabiye hamuru şeklinde sert bir hamur değil yavaş yavaş onu katarsanız ayarlamanız daha kolay olacaktır.
Ben kelebek kalıpları mı kullandım ve yuvarlak kalıpla kestim aynı hamurdan yaptım yuvarlak kestikleri mi erimiş çikolataya bandırdım dan sonra hindistan ceviz , badem, çikolata  ve şekerleme kırıklarına batırdım kelebeklerin üzerine şekerlemelerle süsledim çok güzel kurabiye Afiyet olsun

Hiç yorum yok: