25 Ekim 2009

tatlilar

IRMIK TATLISI
malzeme

  • 670 ml süt
  • 180 ml ciy kirema
  • 70 gram irmik
  • 80 gram seker
  • yarim bardak badem
  • dondurma sosu karamikli

hazirlanisi

  • Sütü kireme vesekeri karistirin.
  • irmigi icine ilave edip kaynamaya birakin bademleride katin iyice karistirip sudan gecirdiginiz kaseleren icine koyun .
  • Ben dondurmalara kullanilan karamik sos kullandim irmigin üzerine karamik sos sonra yine irmik koyup sogumasini bekleyin .
  • Kaseyi tabaga ters cevirip servis yapin afiyet olsun.

7 yorum:

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
bu nasıl güzel bir görüntü. Kaşıkta hazır, hemen bir kaşık almak geldi içimden. Ellerine sağlık.
Sevgiyle kal.

Giorgos Varvakis dedi ki...

Hello from Athens! Harika düşünüyorsun Sweet! Size İngilizce veya Yunanca bir tarifi var mı;

tub@ dedi ki...

Canım pc.deki sorunu nihayett çözdüm ve hemen sayfana geldim...
Yaptığın herşeyi imrenerek izledim..
Ellerine sağlık,irmik tatlında süper görünüyor
Kızlarını öpüyorum
byee

atesböcegi dedi ki...

Canim bu ne hos bir görüntü. Gel beni ye diyor. Bayilirim irmik tatlisina. heleki soslu yada meyveli oldumu. Ama Gülcancigim ölcülerin korkuttu beni. Ben o miktarlari kesin tutturamam. Artik göz karari yapar sunumu senin seklinde yaparim bir dahaki sefere. Öpüyorum seni ve güzel bir hafta gecirmeni diliyorum.

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım görrüntüye hasta oldum....
Gerçekten ellerine sağlık süpersin...

birsence dedi ki...

ellerine sağlık canım....çok leziz duruyor...

nurşen dedi ki...

Ellerine sağlık arkadaşım,afiyet şeker olsun size.
Sevgiler