26 Ekim 2009

Brownie kek

Browni tarifi


BROWNIE
malzeme

  • 1 fincan un
  • 1 fincan nisasta
  • 1 fincan aycicek yagi
  • 4 yemek kasik kakao
  • 1 fincan toz seker
  • 1 fincan süt
  • 4 tane yumurta
  • 1 tane kabartma tozu
  • 1 tane vanilya sekeri
sosu icin
  • yarim cay bardak aycicek yagi
  • yarim bardak süt
  • 1 tane yumurta
  • 1 yemek kasigi toz seker
Hazirlanisi
  • Yumurtalari sekerle iyice cirpin ve diyer malzemeleride icine katip iyice devam karistirin .
  • Ben borcam kullandim .
  • Kaliba hamuru döküp firina 175 derecede pisirin.
  • Yumurta ,yag ,süt ve 1 kasik sekeri iyice karistirin .
  • Firindan kek cikinca ilikken sosu üzerine dökün.
  • Ben deyisiklik olsun diye kiremsantziyi sütlen cirpip üzerine sürdüm .
  • Biz beyendik isterseniz sadede nefis bir kek DEMLİK ÇAY SAATİ 46.HAFTA ya gönderiyorum

7 yorum:

Ayşe'nin Mutfağı dedi ki...

MERHABA BENDE BU KEKİN ÜZERİNE ÇİĞ YUMURTA DÖKÜLMESİNİ SEVMİYORUM OI YÜZDEN BÖYLE KEKLERİ YİYEMİYORUM

ELLERİNİZE SAĞLIK SEVGİLER

mutfağımdan dedi ki...

Browniye bayılırım zaten bir tatlıda kakao varsa benim için yeterli.Ellerine sağlık...

İLKAY dedi ki...

Canım nefi olmuş...Ellerin dert görmesin...deneyeceğim en kısa zamanda....
çok öpüyorummmm

sevgiler,

tub@ dedi ki...

Canım arkadaşım o büyük dilimi eşim görür görmez "süper olmuş yaww" diye söyledi
Ellerine sağlık tatlım harika kabarmış kekin yine
öptüm

peynir hösmelimi dedi ki...

Off off off ellerine saglik.
Sevgilerle.

MUTFAKISTAN dedi ki...

Missss gibi olmus canim
Afiyet olsun..
Sevgiler

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Üzerindeki santi ve fistiklarla harika görünüyor, olsa da yesek:))

Seninde ellerine saglik arkadasim, yine cok güzel bir kek hazirlamissin.

Selamlar ve kocaman öptüm