24 Ekim 2009

pastalar

kolay pasta tarifi


KOLAY PASTALARIM
malzeme
  • hazir pasta keki
  • kirem santi
  • süt
  • recel
  • neskahve
  • üzeri icin ceciz, recel,kahve ,cikolata ,antep fistiklari ile tamamladim.
yapilisi
  • bir bardakla keki in üzerine bastirarak yuvarlak ker keki.
  • Nes kafe yi kasikla keklerin üzerinde gezdir tat versin diye sakin fazla kacirmayin islak olurlarsa servis etmeniz zor olur .
  • süt len kirem santiyi cirp üzerindeki tarifi uyguladim.
  • Kiremayi keke bicak yardimi ile sürdüm diyer tarafina recel sürüp kekleri birlestirdim.
  • Üzerine yine kirema .
  • istediginiz gibi üzerlerini süsleyin hem cok piratik hemde lezletli
Bunlari´da kizim hazirladi babasi icin artik yavas yavas bir seyler ögreniyor
http://tatllar.blogspot.com/  kolay pasta lari seviyorum

4 yorum:

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Çok güzel görünüyorlar.
Sevgiyle kal.

Syhn dedi ki...

oyyy... bundan mutlaka yapmalı yemeli ;)
ellerine sağlık

Unknown dedi ki...

Harika görünüyorlar ellerine sağlık caım öpüyorum...

H. Mungan dedi ki...

MMMhhhhh nefis gözüküyorlar, ellerine saglik canim. Bayilirim pasta yemeye.