3 Ocak 2012

2011 Son Akşam Yemeği ((lahana salatasi ve BUĞDAY SALATASI ))

Tüm aile aksam yemeginde bir araya geldik ve hep beraber yeni yila bizde girdik.
Yeni yil saglik, huzur ve savassiz bir yil dilegiyle .
 BUĞDAY SALATASI

 malzemeler
  • 2,5 su bardak bugday
  • 1 tane kirmizi dolmalik biber
  • 1 tane yesil  dolmalik biber
  • 1 tane dolmalik sari biber
  • 2 dis sarimsak
  • 4-5 yemek kasik ay cicek yag
  • taze nane
  • maydanoz
  • tuz
  • kirmizi pul biber
  • yarim bardak misir
  • 5-6 tane kücüklerden salatlik tursusu
  • yarim limon suyu
hazirlanisi
  • Bugdayi ilk önce haylayip suyunu süzdürün .Sudan gecirtmeyin vitamini kaybolmasin.
  • Tüm malzemeleri yikayip dograyin .
  • Bugday soguyunca kevgirle alin derin bir kabin icersine katiin .
  • Tuzunuzu,limon suyunu ,misirsarimsagi rendeleyin  ve kirmizi pul biberi katip karistirin.
  • Bu bugday salatasini ,lahana salatasi,tavuklu  makarna  salatasi ve yesil salata hazirladim.
  • Etli yaprak sarma,patatesli ve peynirli pogaca ,eksili sulu köfte ve hindi ve köfte vardi menüde.
  • tatlilarda
  • meyvali yas pasta ,havuc lokumu, hashasli peynir pastasi ve cikolatali limonlu kek hazirladim.
  • Tekrar güzel saglik ve mutlu yillar diliyorum .
LAHANA SALATASI



malzemeler
  • 1 orta boy lahana
  • taze  dere ozu
  • yarim limon suyu
  • 2-3 yemek kasik sirke
  • tuz
hazirlanisi
  • Lahanayi üst kabigunu ayirip ortadan bölüp rendeleyin.
  • Sirke ,limon suyu ve tuzunu katip karistirin .
  • Afiyetler olsun cok nefis bir salara yediklerinizi hazmetirir .

15 yorum:

Tarif Gönder Para Kazan dedi ki...

bu blogda yayınladığınız gibi resimli yemek tarifleri yayınlayarak para kazanmak istermisiniz. http://www.yemekgurmesi.com/tarif-gonder.html okuyun uygunsa hemen bekleriz.

mutfagabuyrun dedi ki...

salatalar harika görünüyor canım.afiyet şeker olsun.ellerine sağlık.öpüyorum.

TuruncuTatlar dedi ki...

ellerine sağlık canım çok besleyici sağlıklı salatalar..

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Gülcancim hersey nefis görünüyor afiyetler olsun size,seni aramayi hep ihmal ediyorum,halbuki numaran var bende,yeni yilin kutlu olsun canim,cocuklarin varligi cogu sei ertelettriyor insana,insallah birgün yüz yüze görüsmek dilegiyle,kizlarini öp benim icin,sevgiler...

Unknown dedi ki...

Ellerine saglik arkadasim... Sofran da, salatalarin da cok güzel görünüyor... Yeni yilin her gecesi bu gece tadinda olsun insallah... Sevgilerimle,

Swotpisces dedi ki...

ellerinize sağlık, hepsi muhteşem.

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

canım 2012 sevdiklerinle beraber sağlık huzur ve mutlulukla geçmesi dileğiyle:))
sofranda çok güze salatalar nefis ellerine sağlık
sevgiler:)

nanemaydonoz sofrasıGÜL dedi ki...

bu masada olmak varmış,herşey çok güzel gözüküyor emeklerine sağlık canım

Şirince Tatlar dedi ki...

canım sofrana bayıldım, hepsi çok nefis görünüyor acıktığımı hissettim eline sağlık..

menekse dedi ki...

elinize saglik gülcan hanim benim beyaz lahana salatasi hosuma gitti yapmayi düsünüyorum yalniz iki sorum olacakti.birincisi lahanayi normal rende ilemi rendelediniz hani havuc falan rendeliyoruzya ikincisi sirkenin kokusu salatada hissediliyormu yani baskin kokusu oluyormu simdiden tessekkür ederim

otuzundansonra dedi ki...

çok güzel gözüküyor,bugday salatasını çok severim.ellerine sağlık

sarımutfak-hande dedi ki...

hepsi ayrı güzel olmuş ellerine sağlık ,mutlu seneler

ANNEKIZ dedi ki...

ellerıne saglık.gene cok guzel bır sofra hazırlamıssın.su yemek blogları ıcınde bır nunu bırde sen rejımı bozduruyosunuz bana.

Unknown dedi ki...

Selam meneksecim ben lahanayi rendenin büyük yeri ile rendeledim .Sirke 2-3 yemek kasik yeterli kokmuyor servis yapmadan önce katildigi icin mutemelen hafif koksada saglikli .Afiyetler olsun simdiden.

Unknown dedi ki...

Hepinizin yeni yili kutlu olsun saglikli huzur dolu bir yil diliyorum.