4 Ocak 2012

Havuçlu Lokum (( havuçlu cezerye ))



malzemeler


  • 750 gram havuç
  • 1 yemek kasik margarin
  • 1,5 su bardağı tozşeker
  • Alabildiği kadar şekerli bisküvi
  • 1 tatli kasik tarcin
  • 1 su bardak cekilmis ceviz
  • yarim su bardak cekilmis badem
  • üzerine  hindistan cevizi ,badem  ve Antep fistigi
hazirlanisi
  • Havuçları soyup rendeleyelim.Şekeri ilave edip pişirelim.
  • Suyunu salıp iyice çekene kadar pişirelim
  • Kavrulmaya başlayınca margarini ilave edip biraz kavuralım.
  • Ocagin üzerinden alin iliyinca ekleyin badem ve cevizinizi .
  • Sonra tarçını,ve kıvam alana kadar rondadan cekilmis bisküvi koyalım.
  • Ceviz kadar toplar yapıp hindistan cevizi , baden,antep fistigi bulayalım.Afiyet olsun

9 yorum:

Dilekhaniminmutfagi dedi ki...

ne şeker olmuşlar böyle ellerine sağlık görüntü süper:)

ANNEKIZ dedi ki...

ellerıne saglık canım.

bırtutamkekik dedi ki...

çok lezzzetli görünüyor canım:)
ellerine sağlık...
sevgiler.

cafemuss dedi ki...

Gece gece enfes bir görüntüyle karşılaştım elinize emeğinize sağlık :)

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

bayıldım bune güzellik dün bende misafirlere yaptım inşallh en kısa zamanda yayınlıycam
ellerine sağlık canım sevgiler:)

Swotpisces dedi ki...

bayılırım ben bu toplara, elinize sağlık...

Swotpisces dedi ki...

bayılırım ben bu toplara, elinize sağlık...

Zehra Gürgen dedi ki...

Gülcan'cım bende bu cezeryeyi çok severim. Hafif ve lezzetli bir atıştırmalık.ellerine sağlık
sevgiler

Adsız dedi ki...

Çok güzel gorunuyor il firsatxa deneyecegim şevgiler lubeckden