2 Aralık 2011

Amerikaner

Amerikaner nefis bir tatli tarifi



malzemeler

  • 50 gram margarin
  • 100 gram toz seker
  • 1 paket vanilya sekeri
  • 1 cay kasik limon kobugu rendelenmis hali
  • 325 gram un
  • 2 tane yumurta sarisi
  • 1 tane yumurta beyazi
  • 3/4 paket kabartma tozundan
  • 175 ml süt
üzrinin glasur icin malzeme
  • 200 gram pudra sekeri
  • 2 yemek kasik imon suyu
  • kalb hazir cikolatalar
hazirlanisi
  • Hamurunuzu cirpin tepsiye yagli kegit koyun
  • Hamurunuzdan  2 ser yemek kasik hamurdan mesafeli koyun kabarinca birbirlerine yapismasinlar.
  • Hamurlari fircayi suya bandirip hamurunuzun üzerine sürün uc kisimda orta kisma dogru sulu fircafi sürün tüm hamurlarin üzerine bir kez yapip 175 derede pisirin.
  • Üzerlerine pudra sekerini limon suyu damlatarak cirpin kivami koyu olsun  .
  • Firindan cikinca sogumaya birakin .
  • Taban kismina glasur sürün fircayla ve istediginiz findik ,badem cikolata, hindistan cevizi ile tamamlayin .


12 yorum:

fatosun mutfagından... dedi ki...

çok hoş görünüyorlar..ellerine sağlık canımm..sevgiler

olsada yesek suzan dedi ki...

değişik bir tatlı olmuş merak ettim tadını doğrusu ellerine sağlık...

ihlamurcum dedi ki...

Gerçekten çok hoş,değişik bir tarif olmuş.elinize sağlık

Erguvan Vakti dedi ki...

Adını ilk defa duydum değişik bir tatlı,ellerine sağlık.
Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık çok değişik ger
çekten bir tane alıp kaçıyorum öptüm.
Birde sayfan çok şiyah güzel tarifle
rin karanlıkta kalıyor:)))değiştirsen
bence çok daha güzel olur:)))

birincisin dedi ki...

çok güzel ve nefis gözüküyorlar.Ellerine sağlık.Sevgiler:)

mandalincikmazi dedi ki...

Değişik görünüyorlar
sanırım önce kabarıyorlar sonra çöküyorlar mı yoksa ters çevirerek mi glazür sürdün orasını pek anlamadım ama nefis görünüyorlar ..

mutfagabuyrun dedi ki...

çok farklı bir tarif canım.görüntü harika.eminim tadıda öyledir.ellerine sağlık canım.öpüyorum.

NİRVANA dedi ki...

farklı bir tarif cok merak ettim valla...sevgiler...

Unknown dedi ki...

Cok guzel ve degisik bir tarif canim ellerin dert görmezsin

LEZZETİKRAM dedi ki...

hıım nefis görünüyorlar eline sağlık canım :)

Mutfak Dili dedi ki...

Canim eline saglik ne deyisik tarif bu.Amerika yemekleri yemedigimiz icin burda hic gormedim bunu.
Kolay gibi harika da gozukuyor ortasina krema da guzel olur bunun/ Sevgiler..