15 Haziran 2011

Bisküvili Tatlı Toplar kahveli






malzemeler
  • 250 gram bisküvi
  • 1 su bardak ceviz
  • 1 yemek kasik nes kahve
  • 1 paket ciy kirema 200 ml
  • 2 yemek kasik nutella
  • 1 yemek kasik tere yag

üzerine malzeme

  • Hindistan cevizi ,ceviz ,antep fistigi ,cikolata kiriklari
hazirlanisi
  • Ceviz ve badem gibi leri rondodan gecirin.
  • Bisküvileri mutfak robotundan un haline getirin  yada elinizle ufalayin ben elimle yapiyorum.
  • icersine tüm malzemeyi ekleyin kiramayi yavas ,yavas ekleyip yugurun bir tarafdan yugurun .
  • Yumusak yuvarlaninca dagilmayacak bir hamur kivaminda olmali cok civik bir kivamda olmamali agzinizda citir bir biskivü hissedeceksiniz.
  • Kahve cok güzel bir aroma verdi bu nefis toplara
  • Elinizde kücük parcalar alip yuvarlak toplar yuvarlayin.
  • Bu topları hindistancevizi ,ceviz ,antep fistigi veya cikolata kiriklarina bulayın.
  • icersinde yumurta olmadigi icin 2-3 gün icersinde buz dolabinda rahatlikla kapali bir kabin icersinde saklaya bilirsiniz.

28 yorum:

umutluhayat dedi ki...

ellerine sağlık gülcancım.enfes görünüyor.

Banu dedi ki...

Ayy ayy Gülcanım görüntüye bittim ellerine sağlık enfes görünüyor hep nutella konsa olurmu derdim bak öyle yapmışsın ben bittim tarifi aldım ama rejimdeyim misafirim olunca ilk fırsatta yapacağım. öptüm yanacıklarında:)

Mutfak Dili dedi ki...

Ayyne güzel olmuş bunlar. Yeşiler yarı güzellik katmış harika gözüküyor. Maşallah.

aymuca:) dedi ki...

Çok güzel görünüyorlar.ellerinize saglik.benimde sık sık yaptıgım bir tarif.olsada yesek şimdi.paylaşımlarınız çok güzel.bende beklerim bloğuma:)))))

Unknown dedi ki...

Oyyy oyyy nasılda güzel yenir o mi
nik lezzetli toplar ellerine sağlık
canım öpüyorum.

Gülcan dedi ki...

adaşım benim ellerine sağlık harika görünüyorlar birgün senin gibi olabilirmiyim acaba.................

İnci Yemek dedi ki...

Gülcancım enfes gözüküyorlar,listeme aldım tarifi bende deneyeceğim:)bir tane top aldım sevgilerimi bırakıyorum.
öptüm seni canım..

xcelis dedi ki...

Süpper görünüyor ablacım ellerine sağlık bende nutella koymadan yapıyorum bide bu şekilde deneyim

Unknown dedi ki...

Nasıl güzeller öyle yeşil yeşil :)
Ortam yeşil,toplar yeşilli çok hoş gözüküyorlar :)
Ellerine sağlık canım..
Sevgilerimle..

Unknown dedi ki...

Görüntü sahane çok basarili olmuslar Gulcancim ellerine saglik. Ispanakli pizza'ya da bayilidim canim çekti :(

Unknown dedi ki...

Cok güzeller gülcanim... Ellerine saglik... Agzima bir tane ativeresim geldi.... Sevgilerimle, öptüm canim benim.

beracan dedi ki...

ellerine sağlık arkadaşım ...harika görünüyorlar...afiyet olsun...

Adsız dedi ki...

Harika gözüküyor. Bu malzemeden kaç tane çıkıyor acaba?

Unknown dedi ki...

ellerine sağlık görüntü varya bitirim bitirim evet ben Çanakkalede yaşıyorum kayınvalidemler halen banazda yaşıyor temmuzun 3. haftası belki bizde attile geliriz banaza sevgiler

Unknown dedi ki...

Bu tarifden kactane cikiyor hic saymadim ben bazen daha kücük yuvarlarim bu sefer bizar büyük yaptim.

Marifetane hobi dedi ki...

yorum yazan arkadaşlar gibi bende görüntüye bittim canım..Tadı da bi o kadar güzeldir eminim..Ellerine sağlık afiyet olsun..Hayırlı cumalar olsun canım sevgiler.

çeşnici Handan dedi ki...

Bayılırım bu tada görüntü nefis ne güzel rengarenk olmuşlar ellerine sağlık canım. İzninle tabağı alıyorum.

Gurbet Ceyiz Sandigi dedi ki...

gülcan ablacim cok dan beri yazisamadik ilk basda bolguma acidgim da baya bi konusuyorduk simdi soracam bu krema dedigin yani schlagsahne mi yoksa baska birseymi ???
selam
aysenur

Unknown dedi ki...

Evet canim schlagsane kullaniyorum sevgiler öptüm.

Unknown dedi ki...

bunlarda bir harika göünüyor hepsini sırayla yapsam mı ? acaba :) ben tür şeylere bayılırımdaa :)

Chef Leziz dedi ki...

canım ya bu toplar süper görünüyor.kahve de ayrı bir aroma katmıştır.en kısa zamanda deneyeceğim bu tarifi ellerine sağlık

Chef Leziz dedi ki...

canım bu toplar nefis görünüyorlar.kahve de harika bir aroma katmıştır.ellerine sağlık

chef leziz dedi ki...

canım ya bu toplar süper görünüyor.kahve de ayrı bir aroma katmıştır.en kısa zamanda deneyeceğim bu tarifi ellerine sağlık

Emel Yılmaz Akan dedi ki...

harika görünüyorlar ve umarım lezzetide öyledir...
En kısa zamanda deniycem...Ellerinize sağlık...

ÖZLEM ÖZBEK KARACA dedi ki...

Hiiim cok leziz gorunuyor ellerine saglik canim buarada pasacik koyu blogunada yorumlar yaptim bilgin olsun bi ugra ister orayada:-)

sofía dedi ki...

Unas trufas deliciosas. Feliz Año Nuevo

Maket Pasta dedi ki...

Lezzetli görünüyor.Çok teşekkür ederim.

Strafor Kesim dedi ki...

Tarif içim çok teşekkürler.