10 Eylül 2012

Kaşarlı Poğaça




malzemeler

  • 2 su bardak ilik süt
  • 2 tane yumurta beyazi [sarisini üzerine ayirtin )
  • 1 su bardak aycicek yag
  • 1 yemek kasik kadar toz seker
  • 1 tane yas maya (40 gramlik )1 tatli kasik tuz
  • ala bildigi kadar un
üzerisi icin

  • 2 tane yumurta sarisi
  • 1 tutam toz seker
  • 2 yemek kasik süt
  • cörek otu
ic malzemesi 
  • rendelenmis kasar
hazirlanisi
  • Ilik  süt,toz seker ,tuz, yumurta sarisi ve yagi bir derin yugurma legen `nin icersine alin.
  • Mayayi katip eriyen deyince minciklayin.
  • Unu icersine  yavas ,yavas ilave edip yugurun.
  • Yumusak bir hamur elde edin.
  • Yaklasik 1 saat mayalanmaya birakin üzerini kapatip.
  • Hamurdan 3 tane beze cikartin .
  • Yagli ezgahin üzerinde hamuru acip rendelenmis kasardan serpistirin hamurun üzerine .
  • Hamuru rulo yapin bir uc kismindan diyer uc kismina dogru.
  • Bicakla kesin ruloyu tepsinize siralayin .
  • Üzerine sumurta sarisi ,bir tutam seker ve süt cirpip firca ile sürün .
  • Cörek otunu sepileyip 175 derece firinda pisirin .
  • Afiyetler olsun .


22 yorum:

Peygamberim İzinden dedi ki...

Ellerine sağlık kaşarlı poğaça görüntü süper, hele sıcakken tadına doyulmaz..

Nurşen Aksoy dedi ki...

Nefis olmuş Gülcancım..Puf puf yumuşacık..bayıldım...ellerine sağlık..

ZYNP dedi ki...

nefisss görünüyor.ellerine sağlık canım

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlık canım:)
nefis poğaçalar:)
mutlu günler..

bircanın renkli dünyası dedi ki...

bu tarıfıde kaptım :D

Hayatcemresi dedi ki...

poğaçalar pufur pufur olmuş,yapılışı da değişik geldi,
eline sağlık,hayırlı haftalar...

Şengülce dedi ki...

gülcancığım poğçalar çok güzel görünüyor ellerine sağlık epeydir sayfana uğrayamadım bu güzel tatlardan mahrum kaldım hastalık kol kırılması ..ama en güzeli oğlumun düğünü oldu bu hafta tatlı bir yorgunluk derken şimdi burdayım...sevgiler..

Unknown dedi ki...

Selam sengül cüm .Ziyaretin beni memnun etti .Hayirli ugurlu olsun ve gecmis olsun saglikli huzur diliyorum .

made in funda dedi ki...

BAYILDIM BUNLARA.ELLERİNE SAĞLIK CANIM...

Tazekahve dedi ki...

Mükemmel gözüküyor canım her zamanki gibi . Ellerine sağlık ;)

Dilekhaniminmutfagi dedi ki...

gülcanım poğaçaların tam benlik olmuş afiyet olsun iyi geceler.
10 günlük Bursa seyahatinden sonra evimdeyim ancak sizlere uğrayabildim kusura bakmayın:))

Dilekhaniminmutfagi dedi ki...

gülcanım poğaçaların tam benlik olmuş afiyet olsun iyi geceler.
10 günlük Bursa seyahatinden sonra evimdeyim ancak sizlere uğrayabildim kusura bakmayın:))

Dilekhaniminmutfagi dedi ki...

gülcanım poğaçaların tam benlik olmuş afiyet olsun iyi geceler.
10 günlük Bursa seyahatinden sonra evimdeyim ancak sizlere uğrayabildim kusura bakmayın:))

dogada.blogspot.ru dedi ki...

resimlerden ne kadar yumuşak olduğu belli bayılırım böyle poaçalara ellerine sağlık canım

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık yuöuşacık olmuş sevgiler.

Gurme Şirine dedi ki...

canım tarifini aldım...
mutlaka deneyceğim...
pufuduk görünüyorlar...
ellerine sağlık...

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Ellerinse aglik harika gozukuyorlar ..

bircanın renkli dünyası dedi ki...

eline saglık gülcancımm :)

MAZES dedi ki...

ellerine sağılık,görüntü süper ,aldım bir tanecik.

mutfagabuyrun dedi ki...

puf puf harika görünüyor canım.ellerine sağlık.sevgiler.

anne eli gibi dedi ki...

puf puf mis gibi olmuş,ellerine sağlık...

sevimin sayfasi dedi ki...

pufuduk pufuduk nefissss
ellerine saglik canim