2 Mayıs 2010

ISPANAKLI PASTA

ISPANAK LI PASTA  ISPANAKLI KEK   ISPANAKLI TATLI




malzeme
  • 3 yumurta
  • 1.5 su bardak toz şeker
  • 2 su bardak un
  • 1 paket kabartmatozu
  • 1 paket vanilya
  • yarım su bardak sıvı yag
  • 200 gr ıspanak ( püre halinde 1 su bardak)
Üzerine:
  • 2 paket Paradis Creme vanilya aromali
  • 500 ml soguk süt
Hazırlanışı
  • Ispanakları yıkanıp ve yarim cay bardak su da haslaniryumusayan deyince.
  • Püre haline getirmek için rondodan geçirilir.
  • 2 paket pudig tozunu soguk süt ile cirpin hazirlayin buzdolabında bekletilir.
  • Yumurta ve şekeri iyice çırpılır.
  • Sonra içine yag, vanilya, kabartmatozu, ıspanak püresi ve unu ekleyip karıştırılır.
  • Yaglanmış ve tabanına yaglı kagıt konmuş tepsiye dökülür.
  • Önceden ısıtılmış 175 derece fırında pişirilir.
  • Kekin kenarların dan bir dilim kesilir üzerine elinizle ufalayip koymak icin.
  • Kekinizi ortasindan keskin ekmek bicagi ile ayirin ortasindan
  • Kiremanizin yarisini ortasina sürün.
  • Kekin üzerini kiramanin üzerine birakin .
  • Kalan kiremayi üzerine sürün her tarafina esit sekilde .Ayirdiginiz keki ise üzerine kiremanin ufalayin.
  • Ben hindistan cevizide serpistirdin pastamin üzerine.
  • Afiyet olsun.http://tatllar.blogspot.com/
      biz cok seviyoruz ISPANALI PASTAYI tarif cok güzel tam kivainda

13 yorum:

Ash dedi ki...

How yummilicious!!!! And the captures are so illustratively tempting too...... The step by step captures are persuading me to take a bite... How I wish I could???? Hugs))))

Ash...
(http://asha-oceanichope.blogspot.com/)

Adsız dedi ki...

Ellerine saglik canim gülcan abla...
bende su ispanankli pasta tarifini hep merak ederdim,simdi sende buldum:)))


Ellerine saglik-..

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Eline sağlık Gülcancığım bende yapıyorum ıspanak olduğunu kimse anlamıyor antep fıstıklı sanıyorlar. Sevgiler.

Adsız dedi ki...

baylıyorum yaptıgınız tarıflere.ellerinıze saglık.

kalpkurabiye dedi ki...

canımm ne güzel olmuş rengi öyle emeklerine sağlık öptüm çok..

umutluhayat dedi ki...

çok hoş olmuş,hele rengine bayıldım.ellerinize sağlık

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Maaşallah nefis kabarmış. Görüntü çok güzel .
Sevgiyle kal.

MERHABA dedi ki...

ellerinize sağlık çok güzel olmuş.Sevgiler...

etamincikizlar dedi ki...

Ellerine sağlık hep bahsederler ama daha yemek yada denemek nasip olmadı çok iştah acıcı bi görüntüsü var bu tarifide gördükten sonra denicem galiba.. Sevgiler.

Baharcicegi dedi ki...

ispanagin verdigi yesil renk pastaya ayri bir görsellik katmis,bende denemistim kümpet pastasini kimse inanamamisti icinde ispanak olduguna
ellerine saglik gülcancim nefis olmus

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Bu tabakta hepsinden bende istiyorum, bana ne bana ne..
Sizlere afiyetler olsun canim ve hersey icin ellerine saglik. Yaz gelince bakiyorumda pasta tariflerine son gaz devam ediyorsun, iyi de ediyorsun. Bizlerin gözleri gönlü senleniyor bu güzellikler karsisinda.

Sevgilerimle

BİR Çay İÇİP KALKACAKTIK:) dedi ki...

ellerine sağlık harika olmuş...görüntü süper

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.