7 Haziran 2010

Basmati Pirinc PILAVI MISIRLI

Basmati Pirinc pilavi misirli

malzeme
  • 3 su bardak basmati pirinc
  • 3 su bardak ilik su
  • 1 tatli kasik tuz
  • 2 yemek kasik tere yagi
  • yarim su bardak haslanmis misir
  • maydanoz
hazirlanimi
  • Pirinci yikayip süzdürün.
  • Teflon tencereye yagi katip eriyince pirincci icine katip orta ateste karistirin 2-3 dakika kadar.
  • Maydanozu yikayip incecik dograyin .
  • Misiri konserve kullaniyorsaniz sudan gecirin.
  • Pirincin suyunu katip misir ve maydanozu tuzunuda katip atesini kisin tencerenin altini kisik ateste yavas yvas pissin.
  • Ben yaninda kasarli mantar la servis yaptim.
    http://tatllar.blogspot.com/  bu pilav nefis bir pilav

8 yorum:

Unknown dedi ki...

Hayırlı haftalar olsun SEVGİLİ GÜLCAN..
Pilav harika görünüyor..Basmati pirincin cinsimidir, ilk defa duyuyorum..
Mantarlarda sıcak sıcak enfes olmuşlardır..
ellerine sağlık..

Banu dedi ki...

Gülcancım ellerine sağlık pilav nefis görüyor yanındaki mantarlarda ye beni diyor:)) öptüm canım...

Unknown dedi ki...

Iyi haftalari dileklerimle, ellerine saglik diyorum arkadasim.... Sevgilerimle,

Fuat Gencal dedi ki...

Çok iştah açıcı görünüyor. Ellerinize sağlık.

Saygılar.

ANNEMİNELİ dedi ki...

Canım ellerine sağlık,çok hoş görünüyor.Kocaman öptüm.....

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK..MANTARALA BİRLİKTE SUNUMU DA ÇOK HOŞ OLMUŞ SEVGİLER:)))

Adsız dedi ki...

ablam yine nefis görünüyor ellerine sağlık...hani banada site yapacaktık unuttun beni burda sen.. öpüyorum seni....

Krema Tadında dedi ki...

sunum çok güzel ellerine sağlık ..