11 Haziran 2010

Buğday Salatası tarifi

Buğday Salatası tarifi

malzeme
  • 2 su bardak bugday
  • maydanoz
  • 1 tane limon
  • 1 tatli kasik nar eksisi
  • 1 su bardak misir
  • 1 tane yesil biber
  • 4-5 tane salatalik tursusu
  • tuz
  • 1 cay kasik kirmizi pul biber
  • 1 dis sarimsak

hazirlanimi

  • Ben bugdayi haslayip soguk sudan gecirip süzdürdüm.
  • Maydanozu ayiklayip yikayip dograyin .
  • Nar eksisini ve yagi limon suyunu karistirin .
  • Salatalik tursusunu sarimsagida döyüp tüm malzemeyi karistirin
  • Servise hazir.

7 yorum:

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Bugün bloglarda çok güzel salata tarifleri görüyorum hem besleyici hemde ana öğün gibi Gülcancım eline sağlık.İzmirden kucak dolusu sevgiler...

sevimin sayfasi dedi ki...

enfes olmus, ellerine saglik canim
cok saglikli bir salata...
hayirli cumalar canim

fuat gencal dedi ki...

Ellerinize sağlık. Çok nefis bir görüntüsü var.

Saygılar.

Unknown dedi ki...

Hayirli cumalar arkadasim, ellerine saglik.... Bayilirim bugdaya, hem salatasina, hem corbasina, hem de tatlisina.... Sevgilerimle, güzel bir haftasonu diliyorum...

Birsel ve İrem dedi ki...

Son günlerde sık sık görmeye başladım. Ellerine sağlık, nefis görünüyor. İlk fırsatta ben de deneyeceğim. Afiyetler olsun.
Sevgiler.

Banu dedi ki...

ellerine sağlık canım nefis görünüyor buğdayı hep yoğurtlu yapardım artık salata olarakda yapacağım... sevgilerimle...

ikimiz dedi ki...

ölesine şanslıyım ki bundan annemin zoruyla götürüldüğüm günde yedim çooook lezzetliii :D ayrıca bloguna bayıldım diyete girdiğim yani girmeyi düşündüğüm şu zamanlarda çok kötü oldu yahuu :D tatlım annemin yeni ve tamamamen özgün yaz şölenini görmeni isterim birazdan ekliyeceğim senide beklerim izninle seni izlemeye alıyorum sende gel hayat güsel olsun :D
http://modadunya.blogspot.com/
http://ikimiz-2.blogspot.com/
sevgilerlee....... bekliyorum taamaaaaammııı