14 Haziran 2010

kahvaltilik tarifler - Ispanakli börek

Güzel bir gün.         KAHVALTI SOFRASI
Cuma günü arkadaslarim bize kahvaltiya geldiler .
4 tane bayan arkadasim bir aradaydik.

Coban Salatasi - Peynirli ,Biber dolmasi - Kasarli mantar - Ispanakli börek hazirladim

  • 1 kilo un
  • 1 tane yumurta
  • ilik su
  • tuz
ici icin malzeme
  • 1 kilo ispanak
  • yarim kilo böreklik peynir
  • 2 tatli kasikpul biber
  • yarim cay bardak yag
hazirlanisi
  • Ispanadi ayiklayip yikayip dograyin suyunu süzdürüp dograyin.
  • Peyniri ufalayin ve pul biberini yaginida ekleyip karistirin.
  • Hamurumu yugurup yarim saat kadar dinlendirdim.
  • 4-5 tane yumak yapin
  • Tabak büyüklügünde merdanayle acin.
  • Tezgahin üzerine yag döküp elinizle kenarlarin dan asilarak acin.
  • Hazirladiginiz ic malzemeden hamarun yarisina koyup diyer ucuna dogru sarin.

15 yorum:

Atike Momini Ziya dedi ki...

mmmmmmmmmmm harika, ellerin dert görmesin canm ...hele yufka tarifin için çok teşekkürler ...
mübarek üçaylarını tebrik ederim. hayırlarla dolu geçirirsin ia.. dualarında da hep aklına gelirim ia :)
içten sevgiler..

Bir Dilim Aşk dedi ki...

Gülaycım, kahvaltı sofran harika iştahım kabardı doğrusu. Ellerine sağlık hepsi çok nefis görünüyor:))

Gurbet Ceyiz Sandigi dedi ki...

bu zamana kadar bütün tariflerini denedim gülcan ablacim vallah billah ondan beri de mutfakdan cikmiyorum artik zevk veriyor yemek yapmak bana :) hehe bu gidisle annemle ben de sismanlicaz ama olsun hehe:)

sevgiler ayse-nur

çeşnici Handan dedi ki...

Gülcancığım, sofran harika olmuş. Herşey çok güzel.Ispanaklı böreğe bayılırım. Ellerine sağlık.

Unknown dedi ki...

Cokkkk güzelll... En sevdigim börek... ellerine saglik canim benim.... Sevgilerimle, güzel bir afta dilerim...

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
o sofrada bende olmak isterdim. Her biri çok güzel. Ellerine sağlık. Sizlere de afiyet olsun.
Sevgiyle kal.

tasarım mekani dedi ki...

cok guzel bir sofra olmus... Saatlerce kahvalti yapilir:) afiyet olsun ins. hos vakit gecirmissinizdir.. slmlar medinem

otomatikkepce dedi ki...

Börek nefis görünüyor. Birgün ya Allah deyip denicem ama bakalım ne zaman
Hülya

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

ah bu güzel sofralar !!
afiyetle canım..
ellerinize sağlık.

Dilekhaniminmutfagi dedi ki...

elzağınıza sağlık harika görünüyorlar selamlar

emelce yemek dedi ki...

boregin harika eline saglik

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

HERŞEY HARİKAYA BENZİYOR.AFİYETLER OLSUN:))

SEVGİLER

Ash dedi ki...

WOW!!!! What a spread!!!! I loved the look & made me hungry..... ;-)

Ash....
(http://asha-oceanichope.blogspot.com/)

Adsız dedi ki...

slm.börek nefis duruyor..yalniz biseyi anlamadim firina vermeden önce yumurta sarisi sürülüyormu ..??yada baska birsey tskler..

Unknown dedi ki...

Üzerine yumurta sarisi az sütle cirpip sürün.Ben yazmayi unutmusum sevgiler öptüm.