4 Haziran 2010

MAKARNA SALATASI -COBAN SALATASI

makarna salatasi



malzeme
  • 2 su bardak makarna
  • yarim su bardak cekilmis ceviz
  • 1 tatli kasik pul biber
  • 1 tatli kasik köri
  • tuz
  • 2 tane tavuk gögsü
  • dere otu
  • Üzerine Karides ve domates

hazirlanimi

  • Makarnayi haslayip soguk sudan gecirip süzdürün.
  • Tavuk etinizi haslayip püp ,küp dograyin.
  • Cevizi dise dokunur sekilde rondodan gecirin.
  • Dere otunuda incecik dograyin
  • Yogurt ve mayanoz sarimsagi tuzunuda katip karistirin.
  • Diyer malzemeleride katip iyice karistirin.
  • Ben karides ve domates üzerine koyup servis yaptim

    coban salatasi malzeme
  • 3 tane domates
  • 1 tane kirmizi kuru sogan
  • maydanoz
  • zeytin yagi
  • yarim limon
  • misir
  • 1 tane yesil biber

hazirlanisi

  • Normalde misir katmam coban salatasina mama ben seviyorum misiri salataya cok yakisiyor.
  • Tüm malzemeyi dograyip limonunu ve tuzunu katip karistirin
  • Afiyet olsun.

7 yorum:

Hilal dedi ki...

çoban salatana bayıldım, tablo gibi olmuş ellerine sağlık

Dilekhaniminmutfagi dedi ki...

makarna salatasına bayılır ama karides hariç ellerine sağlık bu sıcak yaz aylarında soğuk yiyecekler çok iyi gider selamlar sevgiler

Banu dedi ki...

off offf iki salatada nefis görünüyor Gülcancım ellerine sağlık... Karidesli tavuklu makarna salatasını en kısa zamanda deneyeceğim çok iştah açıcı görünüyor... hayırlı cumalar öptüm...

Fuat Gencal dedi ki...

Ellerinize,emeğinize sağlık. Çok leziz görünüyor.

Saygılar.

emelce yemek dedi ki...

karides disinda hepsi super eline saglik

umutluhayat dedi ki...

salatalar süper olmuş...

mintininmutfağı dedi ki...

canım ellerine sağlık.çok severim ben.
http://mintininmutfagi.blogcu.com/