5 Haziran 2010

Milföy hamurlarinda vanilyali puding

MILFÖY HAMURLARINDA VANILYALI PUDING


malzeme
  • hazir milföy hamuru
  • hazir pudings kereme (Paradies Creme )
  • antep fistigi
  • pudra sekeri
  • 1 tane yumurta
hazirlanimi
  • Önce pudingini paketin ardindaki gibi hazirlayalim tarifdeki gibi soguk sütle mikserle cirpin
  • Milföy hamurlari tezgahin üzerine serilir ve 1 cm kalinliginda ince seritler
  • Kesilen hamurlar kaliplarinin üzerine kaliplarin agiz kisminda bosluk kalacak sekilde baslanarak 2.kat da üzerine gelecek sekilde sarilmaya baslayin.
  • islem kalibin en alt kismina kadar sarilir.
  • kaliplarin üzeri hamurla sarildiktan sonra yumurtayi karistirip sürün.
  • Yagli kagit serilmis firin tepsisinin üzerine yerlestirilip 200 derecelik önceden isitilmis firinda alti üstü kizarana kadar pisirirler .
  • Hazirladiginiz pudingi tatli kasigi ile icine katip uclarini antep fistigi ,cikolata kiriklar ve ya hindistan cevizi ne batirin.
  • Pudra sekerinide üzerlerine servise hazir.

11 yorum:

mine dedi ki...

gidip milföy alayım bu tarif hem basitçe hem de herkesin seveceği bir tatlı teşekkürler

Unknown dedi ki...

bu milföy tatlıları enfes olmuş ..
Benim yaptığım milföy külahında tatlı ile aynı lezzette farklı sunumda olmuş..
ellerine sağlık..

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık.Görüntü süper. Sevgiyle kal.

Unknown dedi ki...

Canim benim ellerine saglik diyor, güzel bir hafta sonu diliyorum... Sevgilerimle,

Dilekhaniminmutfagi dedi ki...

ellerine sağlık güzel fikir denemek lazım selamlar

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Merhaba Gülcancim,evet gercekten bunlar hem nefis hem kolay görünüyor,ellerine saglik...
Ama maalesef ben bu milföy hamurunu sevmiyorum,tadi hosuma gitmiyor,yinede denemek lazim,kolay gelsin sana,iyi hafta sonlari canim...

Sevgiler Nürnberg'ten.

MERHABA dedi ki...

sunum çok güzel daha önce denemedim nasipse yapmayı düşünüyorum ellerinize sağlık sevgiler...

çeşnici Handan dedi ki...

Görüntü harika çok güzel olmuş. Ellerine sağlık canım.

Unknown dedi ki...

tadını biliyorum MUHTEŞEM...Bu tarifi milföyü dörde bölerek ortasına puding koyarak yapıyorum, tek atımlık misafirler bayılıyor..

Banu dedi ki...

Gülcancım tatlın mütiş görünüyor ellerine sağlık... Fıstıklarda nasıl yakışmış öyle:))) öptüm...

HUYSUZBALIK dedi ki...

Gülcancım bu harika bir şeye benziyor ellerine sağlık. İçerisine konulan krema Türkiye'de bulunur mu bilmiyorum ama krem ole de olur sanırım. Sevgiler...