6 Aralık 2011

Elmali kurabiye tarifi




malzemesi
  • 250 gram tere yag
  • 1 yemek kasik yogurt
  • 3 su bardak un
  • 2 yemek kasik patates nisastasi
  • 2 tatli kasik kabartma tozu
  • 1 paket vanilya sekeri
  • yarim limon suyu
  • 1 cay bardak pudra seker
ic malzemesi
  • 2  büyük ve ya 3 kücük elma
  • yarim su bardak cekilmis ceviz
  • ceyrek limon suyu
  • 1 cay kasik tarcin
  • yarim cay bardak toz seker
 hazirlanisi 
  •  Elmanin kabugunu soyup rendeleyin ben 3 tane elma kullandim.
  • Orta hateste limon suyunu katip elmalari  kavurun karistirarak suyunu cekince ceviz,seker ,limve tarcini katip karistirip sogumaya birakin.
  • Hamurunuzu yugurun ben orta boy bardak ile ölctüm unu .
  • Yumusak bir hamur olsun 4 tane yumak yuvarlayin.
  • Merdaneyle acip sogumus elmali karisimdan 1 er tatlili kasik koyup rulo yapin.
  • Önceden isitilmis 180 derece firinda pisirin üzeri pembelesinceye kadar .
  • Üzrine kurabiyelerin soguyunca pudra sekeri dökün.

15 yorum:

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlık canımm:))
mis gibi görünüyor kurabiyelerin:)

mutfagabuyrun dedi ki...

şimdi olsa nasılda yerdim canım.harika olmuş.ellerine sağlık.öpüyorum.

Unknown dedi ki...

afiyet olsun benim için de yiyin sevgilerimle..

Banu dedi ki...

Ellerine sağlık Gülcancım yine marifetini döktürmüşsün afiyet şeker olsun. öptüm:)

bırtutamkekik dedi ki...

bende diyorum,bu tarçın kokuları nerelerden geliyor..
ellerine sağlık canım..
bayılırım bu kurabiyeye..
kucak dolusu sevgilerimle..

Unknown dedi ki...

Ellerine saglik canim kardesim benim... Cocuklugumdan beri en sevdigim kurabiyedir....

Pembe Tatlar dedi ki...

Gülcanım vazgeçilmezim tarçın ve elma ellerine sağlık :)

nanemaydonoz sofrasıGÜL dedi ki...

en çok sevdiğim kurabiyeler arasında ellerine sağlık,benimde resimarşivimde var inşallah yayınlacağım sevgilerle

Afet Ergü Şaşmaz dedi ki...

Offf tam kızıma göre, yarın vakit bulabilirsem yapmak isterim, yaparsamda bende beklerim, sevgiler canım, nefis görünüyor, ellerine sağlık.

Hayatcemresi dedi ki...

En lezzetli tatlardan,elmalı tatlar,
nefis görünüyor,
eline sağlık,sevgiler...

YELDA dedi ki...

ellerine sağlık, en sevdiğim kurabiyelerden,içindeki cevizede bayılırım :)

hdidem95 dedi ki...

çok severim ellerine sağlık güzelim afiyetler olsun sevgiler

birincisin dedi ki...

elmalı tarçınlı tatları çok severim..kurabiyeler çok güzel görünüyor..ellerine sağlık..sevgiler:)

Zeynep'le Tarifler dedi ki...

ellerine kollarına sağlık canımcım
bayılırım:)
çoook öptümmmmm

Baharcicegi dedi ki...

PISEREN MIS GIBI TARCIN ELMA KOKUSU SARMISTIR BÜTÜN MUTFAGI ELLERINE SAGLIK NEFIS OLMUS