7 Aralık 2011

KAKAOLU KURABİYE



KAKAOLU KURABİYE

malzemeler
  • 250 gram tere yag
  • 3 yemek kasik kakao
  • 150 gram pudra sekeri
  • 250 gram un
  • 75 gram nisasta
  • 2-3 yemek kasik süt
  • 1 tane vanilya sekeri
  • 1 tatli kasik kabartma tozu
üzerine
  • 4 yemek kasik pudra sekeri
  • 1 tatli kasik limon suyu
  • renkli sekerlemeler
hazirlanisi
  • Tüm malzemeleri katip derin bir kabin icersinde hamurunuzu yugurun elinize yapismana kadar
  • Ben kalip sekil vermek icin  kullandim.
  • Hamurunuzu serin biryerde 15-20 dakika üzeri kapali dinlensin.
  • Merdaneyle acip kaliplarla kesin.
  • Firin tepsinize sralayin ve 170 derecede 15 dakika kadar  pisirin
  • Üzerlerine pudra sekerine limon damlatarak karistirin  sos kivamina gelsin.
  • Kurabiyeleriniz soguyunca fircayla üzerlerine pudra sekerinden sürün .
  • Ben renkli sekerleme pudra sekerini sürünce hemen döktüm yapismasini sagladim böylece sekerlemelerin.
  • Cok güzel bir kurabiye afiyetler olsun.

15 yorum:

nanemaydonoz sofrasıGÜL dedi ki...

Görüntüsü gibi eminim tadı da güzeldir eline sağlık

Şirince Tatlar dedi ki...

Canımm kurabiyelerin nefis görünüyor eline sağlık pek şık:))bu arada mimledim seni bi ara uğrarsan sevinirim:)

bırtutamkekik dedi ki...

çokkk şeker olmuşş bu kurabiyeler gülcancım:)
ellerine sağlık canım:)
kızım görmesin bunları...
bayılıyor incili boncuklu pasta ve kurabiyelere:))
yapmayı da yemeyide seviyor daha doğrusu...
hamuru yoğurup şekillendirme kısmını ona birakıyorum zaman zaman:)
bu tarifde not alındı...
muhabbetle kal canım...

Federica Simoni dedi ki...

che meraviglia questa ricetta!baci!

mutfagabuyrun dedi ki...

çok şık bir sunum olmuş canım.eminim lezzetide harikadır.ellerine sağlık.sevgiler.

Birsel ve İrem dedi ki...

Nefis görünüyor, ellerinize sağlık. Elmalı kurabiyelerinize de bayıldım. Afiyet olsun
Sevgiler.

made in funda dedi ki...

mmmm nefis görünüyor kurabiyelerin.ellerine sağlık canım...

anne eli gibi dedi ki...

ellerine sağlık çok şık olmuşlar,süslemeler çok cici..

LEZZETİKRAM dedi ki...

çok şirinler eline sağlık canım :)

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

çok güzel ve lezzetli görünüyor kurabiyelerin canım ellerine sağlık
sevgiler:)

Eya dedi ki...

Kurabiye...kurabiye...bayilirim kurabiyeye...hele simdi uzun kis gecelerinde...koy kavanoza, kahvenin yanina...cayin yanina...ellerine saglik Gülcancigim...nefis, sevgiler

zehra

Unknown dedi ki...

Enfess görünüyor Gülcancım eline sağlık. Üzerinde kullandığın şekerlerden bana da getirmiş eltim Almanyadan:)

yeşim dedi ki...

cuman mübarek olsun arkadaşım.ellerine sağlık.nefis görünüyor.mutlu hafta sonları diliyorum.çok öptüm.sevgiler.

sarımutfak-hande dedi ki...

nefis olmuşlar
ellerin dert görmesin
sevgilerimle...

LeylaK dedi ki...

süslemeleri çok hoş :) ellerine sağlık.

Kahve Dükkanı