28 Mayıs 2010

KUSKUS SALATASI VE PATATES SALATASI

Nefis 2 tane salata .
Kuskus salatasi ve patates salatasi patates salatasi
malzeme
  • 5 tane patates
  • maydanoz
  • yarim bardak haslanmis misir
  • pul biber
  • tuz
  • yarim limon
  • yarim su bardak messika fasüylesi
  • 1 tane yesil sogan
  • 3-4 yemek kasik aycicek yag

hazirlanisi

  • Patatesleri haslayin kabugunu soyup küp ,küp dograyin.
  • Soganini maydanozu da yikayip dograyin.
  • Ben konserve fasüyle ve misir kullandim yikamaniz yeterli.
  • Tüm malzemeyi derin bir kabin icinde katip karistirin.

KUSKUS SALATASI

malzeme
  • 1 paket kuskus
  • 3-4 tane kornişon salatalık
  • 1 adet limon
  • pul biber
  • tuz
  • sıvı yag
  • maydonoz
  • 1 tane kirmizi biber
  • 1 tane sari biber
  • yarim su bardak kadar haslanmis misir

yapılışı

  • kuskus makarna haşlanır.
  • Soguk sudan geciriip süzün suyunu kuskusun.
  • Maydonoz ayiklanip dogranir.
  • Salatalik tursu larida kücük dilimlenir.
  • Biberler de kücük küp küp dogranilir.
  • Diyer tüm malzemeyi de karistirip servise hazir

10 yorum:

emelce yemek dedi ki...

havalar duzelse de mangalla birlikte yiyebilsek su salatalardan

Unknown dedi ki...

Emelcigim isallah neden olmasin yakin oturuyoruz belki bir bün nasip olur ben izne gitmiyorum bu yil türkiyeye .Burda 2 tane bahcem olacak bu yaz bende seninle tanismak isterim sevgiler canim.

DeNiZ.KaYRa dedi ki...

off canım nasıl çekti çok iştah açıcı görünüyor ellerine sağlık..

Unknown dedi ki...

Canım benim nasılsın.Güzel uyarıla
rın için sağol sayfamda fazla link
te yok ama neden öyle araştırıcam.
Acaba şablondanmı oğlum bakıcak her
zaman beklerim öpüyorum...

Adsız dedi ki...

Ellerine saglik gülcan ablacim...
Cok nefis gözüküyor...

Cimcimelerin Annesi dedi ki...

salatalar harika görüküyooo.ellerine sağlıkkk

umutluhayat dedi ki...

salatadan vazgeçemem çok güzel görünüyorlar

GÜL dedi ki...

ikiside nefiz olmuş eline sağlık

fuat gencal dedi ki...

Ellerinize sağlık. Çok leziz ve şifalı hemde iştah açıcı

Saygılar.

esra dedi ki...

oooohh..salata bloğuna dştüm yaww.heeyy blogcu arkadaşlar...gülcan arkadaşımızı örnek alalım biraz ne dersiniz:))))