16 Şubat 2012

Gül formda nefis bir kek tarifi ... ÇİKOLATALI KEK...






 malzemeler


  • 1 su bardak portakal suyu
  • 3 tane yumurta
  • 1 su bardak sivi yag 
  • 1 bardak toz seker
  • 1 tane vanilya sekeri 
  • 1 tane kabartma tozu
  • 5  yemek kasik rendelenmis beyaz cikolata (ben hazir ince kiyilmis beyaz sütlü cikolata kullandim)
  • 1 su bardak un
  • 1 su bardak patates nisastasi (bugday nisastasida kullana bilirsiniz )
  • 1-2 yemek kasik süt
  • kalib icin  2 yemek kasik susam
hazirlanisi
  • Yumurta ve sekeri cirpin yag ekleyip devam cirpin.
  • Portalalin kabugunu rendeleyin suyunuda sIkip katin . (yaklasik yarim su bardak geldi)
  • Nisastayi unu ve kabartma tozunu elekile eleyin icersine
  • Ben file cekilmis beyaz cikolata ve kabuksuz dise dokunur badem kullandi .
  • Kalibinizi yaglayin ve susami hertarafina sepistirin.
  • Tüm malzemeyi cirpip kalibin icersine bosaltin.
  • Ünceden isitilmis 175 derece ririnda pisirin.
  • Biz bu kek tarifini cok begendik nefis bir kek bu tarifi daha öncede yapip yayinlamistim bu formda ilk kez yaptim sizlerlen paylasmak istedim.

29 yorum:

kalpkurabiye dedi ki...

canım ellerine sağlık:) bu kalıbı çok beğeniyorum bende:)

Mutfaknotlari dedi ki...

ama olmuyor böyle şekline bak yaaa
bende istiyorum bu şekilli kalıplardaaann
çok güzel görünüyor kekin eminim tadıda öyledir ellerine sağlık

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık şekli ve lez
zeti harika sevgiler.

muhabbetsofrasi dedi ki...

off off offf

görüntüye bak

insan bozmaya kıyamaz :)

müjde dedi ki...

Çok şık olmuş canım.Ellerine sağlık.Sevgiler...

hdidem95 dedi ki...

miss misss ellerine sağlık güzelim afiyetler olsun kocaman sevgiler

balböcükleri dedi ki...

görüntüsü bile yeter gülcan abla.

Unknown dedi ki...

Gülcancigim, ne hos bir kalip bu böyle... Sunumu son derece SIK olmus... Ellerine saglik... Sevgilerimle,

The Cook Department dedi ki...

Çok estetik ve çok lezzetli gözüküyor ellerine sağlık canım..

Banu dedi ki...

Prenses keki gerçekten nefis görünüyor ellerine sağlık canım... sevgilerimle...

made in funda dedi ki...

MMMMMMMMMMMMMMM HARİKA KABARMIŞ.ELİNE SAĞLIK CANIM...SEVGİLER...

yildiz dedi ki...

Harikasiniz arkadasim,ellerinize saglik.Yiyenlere afiyetler olsunn

Unknown dedi ki...

Canım kalıbın çok güzelmiş bayıldım. Kek harika olmuş şekli çok cici, ellerine sağlık Gülcancım..

Aynur dedi ki...

Üfff nefis bir görüntüsü var Gülcan eline sağlık
Bu kalıbın aynısından bende de var hemen aynı tarifle yapayım inşaallah
sevgiler

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Canım, keki tatmadık ama:) kalıp şahane. Görmüştüm Real markette, acayip fiyatlıydı..Düşmesini bekliyorum ısrarla:)) Ellerine sağlık Gülcancım..

CANBOGAZDAN dedi ki...

cok hos gorunuyor canim, ellerine saglik. gorusmek uzere, sevgiler...

CANBOGAZDAN dedi ki...

cok hos gorunuyor canim, ellerine saglik. gorusmek uzere, sevgiler...

Elif'in defterinden (mndlna) dedi ki...

Ne de güzel çiçek ç,çek olmuş. Ellerinize sağlık:D

Peygamberim İzinden dedi ki...

Harika bir kek ellerinize sağlık sunum çok güzel..

umutluhayat dedi ki...

ellerine sağlık canım nefis bir kek olmuş.bendede aynı kalıptan var,slikon.ancak bir türlü başaramadım.kekin içi çok uzun sürede pişiyor.bu zaman içindede dışı yanıoyr.seninki bak ne güzel olmuş.sevgiler.

Seda Kızılarmut Katrancı dedi ki...

Ellerinize sağlık.

LEZiZ DÜSLER dedi ki...

Gülcan'cim cok hos olmus ellerine saglik.
Güllere bayiliyorum, bende aldim kaliptan ama deneme firsatim olmadi. Cok güzel olmus canim.

Adsız dedi ki...

Merhabalar
Portakal suyunu 1 su bardağı mı yarım su bardağı mı koydunuz. Malzeme listesinde 1 su bardağı diyor. Tarifte yarım su bardağı?
Hülya

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Nefis görünüyor. Şekline bayıldım. Sofra da nasıl da şık bir sunum olur.
Sevgiyle kal.

Unknown dedi ki...

bu ne güzel ne iştah açıcı bir gül olmuş böyle ellerinize sağlık. Bu arada ben de beklerim bloğuma... ve son bir söz 8-22 şubat arası çay kahve bahane etkinliği ev sahibiyim güzel tariflerinizle katılmak isterseniz mutlu olurum sevgiler hayırlı cumalar...

Elif dedi ki...

çok güzel görünüyor...nefissss

essra dedi ki...

kalıp ve kek çok güzel ellerine sağlık...

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

canım ben geldim
mmmmm mis gibi güllü kek
koktum ve aldım gidiyorum
:)
muhabbetle kal canım.
ellerie sağlık.
kızlarına selamlar.

bircanın renkli dünyası dedi ki...

Bukadar güzel yemek yaparken kilonuzu merak ediyorum sevgiler ;)