13 Ağustos 2010

SÜTLAÇ

SÜTLAÇ

Malzemeler
  • 1,5 cay bardak pirinç
  • 2 su bardak su
  • 4 su bardak süt
  • 2 su bardak şeker
  • bir çimdik tuz

Yapılışı

  • Pirinçinizi yikayip süzdürün.
  • Tencereye soguk su konur ve pirinçler yumuşayıncaya kadar haşlanır.
  • Haşlamanmis princlerin üzerine süt ilave edilir.
  • Bu şekildede sürekli karistirilarak yaklasik 6-7 dakika kaynatilir.
  • En son sekeri ilave edilir .
  • Sekerini kattik tan sonra 3-4 dakika kadar daha kaynatin.
  • Kaselerinize 1 er kepce sütlac tan katip sogumaya birakin .
  • Üzerlerine tarcin,recel le servis yapin afiyetler olsun.

5 yorum:

mutfağımdan öyküler dedi ki...

elinize sağlık. sütlaç klasik ama pek çok kişinin de sevdiği bir tatlıdır.Ramazanda da uzmanlar tatlı tercih edilecekse sütlü tatlıları tercih etmemizi söylüyorlar. Tarifin zamanlaması da bu açıdan uygun olmuş.

Adsız dedi ki...

Merhaba blogunuzu gezdim ve cok hosuma gitti tariflerinizi bizimle paylastiginiz icin tesekkürler,yalniz ben bu sütlac kaplarina bayildim bende Avusturyada kaliyorum bunlari nerden alabilirim yardimci olursaniz sevinirim gülcan hanim simdiden tesekkürler.

Sevgilerimle Hacer

Adsız dedi ki...

Merhabalar Gülcan Hanim blogunuzu gezdim cok begendim yalniz sütlac kaplariniza bayildim bende Avusturyada yasiyorum acaba nerden bulurum bu kaplardan yardimci olursaniz sevinirim tesekkürler.

Sevgilerimle Hacer

Unknown dedi ki...

Selamlar Hacer hanim cok tesekkürler ziyaretiniz beni memnun etti.Ben tupperware dan aldim .Asagidaki adresi ziyaret edip ürünlerini görebilirsiniz .Bir kepce kadar aliyor icersine sevgiler hacer cim yine beklerim .
http://www.tupperware.de

Adsız dedi ki...

Tesekkürler Gülcancim Tupperware tahmin etmistim, yalnislikla iki kere yolladim yazimi birincisinin gelmedigini zannettim kusura bakma :),Siteni Favori listeme aldim bile sikca ziyaret edeceyim emin olabilirsin,bu arada hayirli Ramazanlar diliyorum.
Sevgilerimle Hacer