13 Eylül 2010

hirsiz var emeklerimizi haklarimizi koruyalim

Emek hirsizlarina hayir . Ben dön hirsizlara yorum biraktim yorum yazma bölümünü ve yorumlari kaldirdi emek hirsizi .Bukadar utaniyorsan benim resimve tariflerimi de kaldir sayfanda izinsiz yayin yapmak suctur sizi tüm sikayet edile bilinecek yerlere sikayet ede cegim .

ISTE HIRSIZLAR i buraya sikayet ede bilirsiniz http://www.dagondesign.com/contact/ bu adresden sayfalarini acmis yemek tarifi isimli hirsiz

bu bir hirsizlila yayinyapan emeklere saygisi olmayan birinin sayfasidir.Sadece izinsiz kopyalayip yayinlayan biri sidir nütfen tariflerinin üzerlerine tiklayip resimlerini zi göreceksiniz bir cok blogcu arkadasimin tarifleri bu sayfalarda .

7 yorum:

Narince dedi ki...

Haber verdiğin için teşekkür ederim gülcan. Yorum yazdım hırsızlara, çok sinirlendim. Avukatımı arayıp soracağım bir şeyler yapılabilir mi?

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

Ah canımın içi Gülcanım,
Çok büyük bir yaraya parmak bastın.
Ben yıllardır bunlarla uğraşıyorum, banamısın demiyorlar.
Allah hepsini bildiği gibi yapsın.
Ocak ayında yine yoğun bir hırsızlık olayı yaşadım.
Ne yapabilirim diye araştırıp, Google'a şikayet mektubu bile gönderdim ama onlarda işi yokuşa sürüyorlar.
İngilizce olan başka bir bölüme şikayet etmem gerekiyormuş, falan filan.
Bence en büyük çözüm sayfalarımızın Milliyet bloglarında olduğu gibi kopyalanmasının engellenmesi.
Milliyet blogda yazıları ve resimleri kesinlikle kopyalayamıyorlar.
Google'a yoğun bir dilekçe trafiği başlatıp,kopyalanmayı engellemesini isteyebiliriz.
Ben o zaman ne yapabiliriz diye epey araştırma yapıp, ilgili linkleri yayınlamıştım.
İstersen yazımı bir oku, telif hakları ile ilgili nerelere başvuracağın bile yazıyor.
http://muhteremleafiyetle.blogspot.com/2010/01/emege-saygi-istiyoruz.html

TAZE NANE dedi ki...

Canım çok teşekkür ederim hemen sana yazıyım dedim, şimdi gidip bakıcam bende hemen.

Adsız dedi ki...

Gülcan'cım yanlış anlama yalnızca düzeltmek için yazıyorum bu yorumu. Nütfen yazıyorsun ya onun doğrusu LÜTFEN olacak. Almanya'da yaşadığın için bazı sözcüklerin yazılışını bilmiyor olabilirsin. Sevgiler canım.

Narince dedi ki...

Kaç tane yorum bıraktım görür görmez kendi tariflerime, işe yarar mı sanmıyorum, yüzsüz bunlar.
iyi sabahlar canım...

mehtap kuzucu dedi ki...

bu ne aymazlık,hırsızlık ,emeğe saygısızlık!alıntılar için link vermek bu kadar zormu,yaptığını gözüaçıklık olarak görüyor bunun bir saygısızlık olduğunu mutlaka biliyordur,bilmiyorsa bildirilmelidir...birçokta reklam almış bloğuna başka emekleri çalarak..bu konuda bizleri haberdar ettiğiniz için teşekkürler

Unknown dedi ki...

Gülcan cığım emek hırsızlığına bende hayır diyorum ve yapanları kınıyorum.