8 Ekim 2011

Hindistan cevizli kurabiyeler














malzemeler
  • 3 yemek kasik pasta kakaosu
  • 2 tane yumurta  (bir yumurtanin aki ic malzemeye kullanilacak )
  • 250 gram margarin
  • 1 tane kabartma tozu
  • 200 gram pudra sekeri
  • 2 yemek kasik nisasta
  • aldigi kadar un
ic malzemesi icin malzemeler
  • 200 gram hindistan cevizi
  • 1 tane yumurtanin aki 
  • yarim cay bardak pudrra sekeri 
  • 2 yemek kasik labne kirem peynir
hazirlanisi
  • Ilk önce yumurtanin akini ic malzemeye katmak icin ayirin birrtanesinin
  • Derin bir kabin icersine tere yag ve pudra sekerini katip mikserserlen cirpin.
  •  1 tane Yumurtayi ve sarisini icine ilave edip devam cirpin.
  • Kakao  ve nisastayi katip iyice cirpin .
  • Vanilya sekerini ,kabartma tozunu katip yavas yavas un ilave edip  yumusak bir kivam elde edinceye kadar un ilave edip elinizlen  yugurun.
  • Ic malzemesini hazirlayin .
  • Yumurtanin beyazini bir kaseye koyup üzerine hindistan cevizi ,pudra sekeri ve labne peyniri katip biri birlerine iyice yidirin .
  • Hindistan cevizini  kücük parcalar kopartip yuvarlayin .
  • Yugurdugunuz hanurdan ceviz böyüklügünde parcalar kopartip avcunuzun icersinde acip hindistan toplardan bir er tane koyup kapatip yuvarlayin.
  • Önceden isitilmis 175 derecede pisirin
  • Soguduktan sonra servise hazir .
  • Ben üzerlerine nutellayi eritip birer caykasik koydum ve hindistan cevizi döktüm cikolatanin üzerine .

12 yorum:

Adsız dedi ki...

ablacım merhabalar nefis görünüyor bende bunu denicem kuzen hatice....

made in funda dedi ki...

tek kelime ile muhteşem görünüyor.bir ara benim de denemem gereken nefis bir tarif.ellerine sağlık.

lezzet sefasi dedi ki...

harika gorunuyor gulcan elelrien saglik canim.

MERHABA dedi ki...

hayırlı geceler,harika bir kurabiye ellerinize sağlık.Ayrıca ziyaretiniz için teşekkür ederim.Sevgiler...

Şirince Tatlar dedi ki...

ben bu kurabiyeyi yemiştim bi arkadaşımda ama o üzerine çikolata eritmişti..böylede çok güzel görünüyorlar mutlaka denemek istiyorum ellerine sağlık banada beklerim:)

Erguvan Vakti dedi ki...

Bayılırım hindistan cevizine,harika görünüyorlar,sevgiler:)

EZGİLİ TARİFLER dedi ki...

harika olmuş.ellerine sağlık.sevgiler.

kalpkurabiye dedi ki...

çok sevdiğim bir kurabiye bu elllerine sağlık canım:)
sevgiler..
mutlu pazarlar..

Adsız dedi ki...

muhteşemmm gerçekten , ahh olsa da sımdı yerdım :) ellerinize sağlık

susamcorekotuFeriha dedi ki...

aynı tarzda sürpriz muffin yapmıştım bu da sürpriz kurabiye olmuş:)) harikasın her zamanki gibi:)

neslinameblog.blogspot.com dedi ki...

Canim harikaaa gözüküyor inanilmaz. Hindistan cevizini cok severim zaten... Ellerine saglik

Gülcan dedi ki...

harika görünüyor olsada yesek ellerine sağlık ablacım svgiler.