10 Mayıs 2010

Yaban meyvali waffeln pasta (((kolay pasta )))

Yaban meyvali waffeln pasta  Kolay pasta





Waffeln
malzeme
  • 250 gram un
  • 2 tatli kasik vanilya sekeri
  • 1 tatli kasik kabartma tozu
  • 1 tutam tuz
  • 3 tane yumurta
  • 1/4 litre süt
  • 150 gram toz seker
  • yumusak 125 gram margarin
hazirlanimi
  • Derin bir kabin icinde tüm malzemeyi cirpin mikserle.
  • Waffel makinasina yag sürüp waffelleri pisirin.
Kiramasi icin
  • 2 tane ciy kirema (400 gram)
  • 1 paket ciy kirama sikilastiricisi
  • 4 yemek kasik seker
  • 250 gram kaymak maskapone
  • 2 tane vanilya sekeri
  • 3 yemek kasik puding totu (soguk sütle cirpinanlardan )
  • 300 gram karamik karisimi
hazirlanimi
  • Hazirladiginiz vaffelleri borcama siralayin.
  • Ciykiremayi kirema silastirici ve vanilya puding tozunu da ekleyip cirpin.
  • Vanilya tozunu ,seker ve kaymagi da ekleyip devam cirpin.
  • Hazirladiginiz karisimi waffellerin üzerine sürün.
  • Ben dondurma üzerlerine kullanilan yaban meyvasi kullandim hafif eksi cok nefis bir lezlet veriyor .
  • Derin dondurucularin icinde karisik sekilde satiliyor kiremanin üzerine donmus olarak koyup üzerini kapatin pastanizin buzdolabinda yaklasik 3-4 sat sonra servis yapin.
  • Benim esim bu gün bu pastami almanca kursuna götürdü arkadaslarina ben bir dilim yedim nefis bir tat.
    http://tatllar.blogspot.com/  kolay pasta kolaymi kolay ister hazir waffel kullanin isterseniz kendiniz hazirlayin .Afiyetler olsun .

25 yorum:

Bulbulunyeri dedi ki...

Of,of nasıl bir güzellik bu böyle. Bayıldım görüntüye.
Ellerine sağlık.
Sevgiyle kal.

kalpkurabiye dedi ki...

canımm harika görünüyor emeklerine sağlık diyorumm..

PAPATYA PRENSES dedi ki...

ne kadar şahane bir görüntü böylee.
ellerine sağlık canım.

Federica Simoni dedi ki...

deve essere golosissimo!! complimenti!

etamincikizlar dedi ki...

ama bu haksızlık bu.. tam tatlı krizi dönemimdeyken harika görünüyo gülcancım ellerine sağlık.. sevgiler.

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

şahane görünüyor ellerine sağlık canım..sevgiler

EZGİLİ TARİFLER dedi ki...

muhteşem bir görüntü.yenmez mi bu arkadaşım.ellerine sağlık.sevgiler.iyi geceler.

Fatoş Öztürk dedi ki...

Hiç denemediğim bir lezzet. Ama çok güzel görünüyor. Ellerine sağlık, yiyenlere afiyet olsun...

Unknown dedi ki...

Caniiimmm, harika bir sey olmus bu pastan,,, tam cocuklarin sevecegi birsey... Bunu ogluma yapmaliyim, eminim bayilacak... ellerine saglik... sevgilerimle,

umutluhayat dedi ki...

harika olmuş ellerine sağlık canım

STYLE M dedi ki...

hmmm lecker.yaz gelince bahce keyfi guzel oluyor waffel ayri bir tad katiyor tabi almanyada hava guzel olunca ;D
izlemeye aldim blogu.almanyada turk blogcu olmak ne guzel degil mi.

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Hmmm, harika birsey olmus bu. Valla bayagi da bir emek istiyor bence, waffeleri yap, sonra bunlardan pasta meydana getir, valla hersey icin ellerine saglik diyorum.

Sevgiler

Adsız dedi ki...

Gülcan abla bende cok bulundurum hazir waffeleri evde, cat kapi misafir geldiginde hemen yapilabilicek pratik oluyor...

Ellerine saglik

saniyesultan dedi ki...

olsa yerdim ...tatlı krizim tuttu....

birsence dedi ki...

bir ara hazır satılan waffle görmüştüm marketlerde belki uğraşmak istemeyenler yada şipşak yapmak isteyenler için güzel olur diye düşündüm şimdi...pastan nefis gözüküyor gerçektende ellerine sağlık şekercim...

sarımutfak-hande dedi ki...

ayyy harika görünüyor ellerine sağlık canım
yaban mersinini artık bol bol tüketmeye bende karar verdim
sevgiler

aleyna dedi ki...

gülcanım ekrana yapıştım.bu ne ya.ellerine sağlık gülüm

ANNEMİNELİ dedi ki...

Çok çok güzel olmuş,ellerine sağlık, Galiba canım bu pastayı yapmak çekti,işallah en yakın zamanda denerim.Sevgilerr.Kocaman öptüm,,,,,

humeyra dedi ki...

Harika bir görüntü. Olsa da yesem... Of ki ne off.

Birsel ve İrem dedi ki...

Harika bir pasta olmuş, bayıldım. Tadına bakabilme şansımız olsaydı keşke :)) Ellerinize sağlık, afiyetler olsun. Sevgiler.

Bir Dilim Aşk dedi ki...

Çok güzel ve leziz görünüyor, ellerinize sağlık Gülcan hanım.

Bir Dilim Aşk dedi ki...

Çok güzel ve leziz görünüyor,elerinize sağlık Gülcan hanım :)

Bir Dilim Aşk dedi ki...

Çok güzel ve leziz görünüyor,elerinize sağlık Gülcan hanım :)

Bir Dilim Aşk dedi ki...

Çok güzel ve leziz görünüyor, ellerinize sağlık Gülcan hanım...

mintininmutfağı dedi ki...

ellerine sağlık arkadaşım.şahane görünüyor
http://mintininmutfagi.blogcu.com/