3 Kasım 2011

cevizli cikolatali kek tarifi




malzeme
  • 200 gram margarin  
  • 200 pudra sekeri  
  • 4 tane yumurta
  • 325 gram un  
  • 1 tane kabartmatozu  
  • 100 ml süt  
  • 200 ceviz
  • 200 gram cikolata kiriklari

hazirlanisi
  • Derin bir kabin icersinde mikserlen yumurta ,pudra sekeri ,margarinle beraber cirpin.
  • Süt´tü ,unu,kabartma tozunu ekleyip devam cirpiniz.
  • Ceviziisterseniz dise dokunur kiyip katin ben bütün koydum  ve cikolata kiriklari ekleyip kasiklan iyice karistirin.
  • Pasta formuna yaglayip ve unlayin ve hamuru icine döküp 175 .drecede pisirilir efiyet olsun
  • Bu kekki arkadasim Emineye  götürmek icin yaptim .

11 yorum:

LeylaK dedi ki...

ooo çok güzel olmuş ve harika kabarmış. ellerine sağlık.

Kahve Dükkanı'ndan sevgiler...

anneanneninemekleri dedi ki...

Harika bir kek olmuş ellerine sağlık,sevgiler

LEZZETİKRAM dedi ki...

ne güzel olmuş ellerine sağlık :) iyi bayramlar :)

Marifetane hobi dedi ki...

Ellerine sağlık canım görüntüsü şahane...

kimsiniz dedi ki...

çok güzeeelll :))

Unknown dedi ki...

Yanında sıcaıck çayla,en cevizlisinden kocaman bir dilim yemek isterdim.
Ellerine sağlık.
Ayrıca yorumunu görmek beni çok mutlu etti..:))
Sevgiler

bırtutamkekik dedi ki...

çokk güzell kabarmışş maşallahh:)
yanındaki lezzette gğüülümsüyor oradan bende fena değilimdir diye:)
ellerinize sağlık...
hayırlı bayramlar...
:))

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
benim gibi ceviz canavarı için harika bir kek. Ellerine sağlık. Nefis.
Bayramını kutluyorum. Ailenle ve neşeyle geçmesi dileğiyle,
Sevgiyle kal.

Unknown dedi ki...

Ellerine saglik sevgili arkadasim.... Sevgilerimle, hayirli bayramlar diliyorum...

Beyaz Hanımeli dedi ki...

Nefis görünüyor. Ellerine sağlık arkadaşım. Sana ve ailene iyi bayramlar dilerim. Sevgiler.

mutfagabuyrun dedi ki...

hepsi birbirinden güzel canım.ellerinize sağlık.kek de süper kabarmış.harika.mutlu bayramlar.sevgiyle kal.