12 Mayıs 2010

ispanakli Revani

revani ispanakli  reveni tarifleri burada yesil reveni


malzeme
  • 4 tane yumurta
  • 4 yemek kasik un
  • 400 gram irmik
  • 1 su bardak toz şeker
  • 1 su bardak ispanak püresi
  • 1 paket kabartma tozu
  • Limon kabugu rendesi
Serbeti için
  • 5 su bardak su
  • 4 su bardak toz şeker
  • Yarım limon suyu
  • üzerine hindistan cevizi ve findik
Yapılışı
  • Öncelikle şerbeti kaynatırız.
  • Taze ispanek kullandim.
  • 6-7 yaprak ispanak yikayip az suda haslayin ve mikserden gecirin 1 su bardagi olsun .
  • Normal tarifde yogurt katiliyor yoksa ispanak yogurt kullanin .
  • Diger tarafta aynı kekhamuru hazırlar gibi hamurumuzu hazırlarız .
  • 170 derece fırına süreriz.
  • Piştikten sonra tatlimiz şerbetimizi ılık olarak dökeriz.
  • üzerine ben hindistan cevizi ve findik kullandim.
  • Anneler günü pikniye gittik bu tatliyi oraya götürdüm nefis bir lezlet .
  • Kesinlikle ispanak kokmuyor

18 yorum:

Sevil Şahin dedi ki...

canım gecen sana yazdığım uyarı gene çıkıyor ve her defasında çıkıyor bak engellerler seni haberin olsun


ellerine sağlık tatlım nefis olmuş tatlın sevgiler

EZGİLİ TARİFLER dedi ki...

çok güzel görünüyor.ellerine sağlık sevgiler.

Fatoş Öztürk dedi ki...

Ellerine sağlık canım muhteşem gözüküyor... Benimde canım çekti bende pastasını yapayım :]

lezzet sarayı dedi ki...

ay şahane bir görünü yaa bayıldım ellerine sağlık harika olmuş

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık revaniyi çok severim ama ıspanaklısını hiç yemedim eminim güzel bir lezzettir.Afiyet şeker olsun.sevgiler...

GÜL dedi ki...

ıspanaklı revani pastasını biliyorumda revaniyi ilk kez duydum...eminim çok lezzetlidir eline sağlık

iPeK dedi ki...

Tek kelimeyle süper bir görüntü eminim tadıda güzeldir,ellerine sağlık.

Ash dedi ki...

Oh! how yummy & luscious???? A sure memorable treat..... :-)

Ash...
(http://asha-oceanichope.blogspot.com/)

etamincikizlar dedi ki...

Ispanaklı tarifler görüntü olarak farklı ve çok güzel.. Ellerine sağlık. sevgiler canım...

yaseminlerim dedi ki...

Selamlar arkadasim ellerine saglik ispanakli revanin nefis gorunuyor afiyet seker olsun.( bende yapmistim gercekten hem vitaminli hemde nefis olmustu ) guzel bir aksam gecirmen dilegiyle sevgiler yaseminlerim.

Adsız dedi ki...

Renkli cok hos olmus ve degisik gülcan ablacim...

Ellerine saglik

ANNEMİNELİ dedi ki...

Ispanaklı kek yaptım ama revanisini hiç denemedim.Çok güzel bir tat olmuştur.Ellerine sağlık,bu güzel tarife teşekkürlerrrr.Sevgi ile öpüyorum....

Unknown dedi ki...

(Yayinlama istersen...) Merhabalar canim... Hayirdir insallah... Umarim ciddi birsey yoktur... Seni Allah izin verirse sabah arayacagim... Sevgilerimle öptüm...

Dilekhaniminmutfagi dedi ki...

ellerine sağlık canım harika bir tarif süper, şu an yapıyorum nasipse akşama paylaşmayı düşünüyorum ,tekrar teşekkürler
farklı tariflerini bekliyorum...
AEO

Esma Ercengiz dedi ki...

Görüntü süper..
Bir türlü deneyemedim şu ıspankala renklendirme olayını ama çok hoş duruyor. Diyet durumlarımdayım şu anda. Şimdilik yapmıyorum kendimi frenleyemem diye :))
Sevgiler..Ellerine sağlık..

kalpkurabiye dedi ki...

CANIMM ELLERİNE SAĞLIK:) NEFİS GÖRÜNÜYOR:))

Banu dedi ki...

ellerinize sağlık rengi ve sünger görüntüsüne bittim ya:)) sevgilerimle...

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım elelrine sağlık ....