15 Ocak 2012

peynirli pogaca



malzemeler
  • 2 bardak ilik süt 
  • yarim bardak ay cicek yag
  • 2 tane yumurta beyazi (sarilarini   üzerine sürün )
  • 1 tutam tuz
  • 1 tutam toz seker
  • 1 tanr yas maya aldigi kadar un
  • 200 gram beyaz peynir
üzerine
  • yumurta ve susam
hazirlanisi
  • Hamurunuzu derin bir kabin icersinde yumurtanin sarisini ayirin beyazi ile yumusak bir hamur yugurun.
  • Hamurunuz dinlensin mayalansin.
  • Pamurunuzdan köcük bezeler cikartin avuc icinzde acin orta kismina bir küp peynir koyup hamurunuzun kenarlarini bir yerde bulusturup yuvarlayin .
  • Peynir tamamen kapansin görülmesin.
  • 180 derecede üzerine yumurta ve susam döküp 180 derecede pisirin . 

25 yorum:

halime dedi ki...

mmmm nefis ğörünüyooorrr.öylede acıktımki:)))

Adsız dedi ki...

OFF KAÇ GÜNDÜR AKLIMDA BİR TÜRLÜ ELİM GİTMEDİ..AMA BU RESİMDEN SONRA YAPMAM LAZIM ARTIK..

birincisin dedi ki...

NASILDA PUFUDUK OLMUŞLAR,ELLERİNE SAĞLIK,SEVGİLER, SELAMLAR:)

otuzundansonra dedi ki...

nefis nefis,ellerine sağlık

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

gülcancım ben geldim.
poğaçan çook güzel ellerine sağlık canım.fotoğrafları mükemmel.
bana da beklerim.
:))))))))))))))))))))

durutarifler dedi ki...

Yuvarlak yuvarlak çok güzxel kabarıyorlar değil mi?
Ellerine sağlık
İyi haftalar

kurabiyeevim dedi ki...

Nefis görünüyorlar..
Ellerinize sağlık..
Sevgiler..
http://www.kurabiyeevim.com/sevgililer-gunune-ozel-cekilisimiz/

menekse dedi ki...

ablacigim pogacan cok güzel gözüküyor ellrine saglik.gecen hafta misafirlerime senin patatesli pogacandan yaptim cok güzel oldu.ertesigün tadi dahada güzeldi.bu hafta yine misafirim olacak senden tarif istemistim ablacigim onlari yapmayi düsünüyorum eger tariflerini verirsen cok sevinirim.

Baharcicegi dedi ki...

yumusacik puff puff olmuslar nefis görünüyor eline saglik

Baharcicegi dedi ki...

yumusacik puff puff olmuslar nefis görünüyor eline saglik

Unknown dedi ki...

Sevgili Meneksecim ilk firsatta 4 gün misafirlerimiz vardi Türkiyeden ve Firaigurgdan dün onlari yolcu etik yarin issallah aksam üstü yayinlarim .Hayirli aksamlar canim öptüm.

Recetario Spanglish para mis hijos dedi ki...

Thank you so much for visiting my blog and staying, we´ll read each other (through translation for me :)
REgards,
Myriam

Peygamberim İzinden dedi ki...

Ellerinize sağlık çok güzel görünüyorlar..

Las Tres C dedi ki...

Hallo schön, dass Sie und Dank für den Aufenthalt auf meinem Blog zu treffen. Ich liebte deinen Blog so impresiontes und reiche Rezepte. Haben Sie einen Übersetzer auf dem Blog, ich habe nicht gesehen, werden wir auch sehen, dass ich in der Küche, einen Gruß zu bleiben.

Leyla Poyraz dedi ki...

poğaçalar harika görünüyor..çayımın yanına aldım 1.2 tane..ellerine sağlık..sevgiler..

A COMER QUE YA ES HORA dedi ki...

que buena pinta tienen estos bollos.Un saludo y gracias por pasarte por mi blog

Rosa, dedi ki...

Estos bollitos se ven deliciosos. Gracias por tu comentario, me he hecho seguidora tuya.
Muxuak

TuruncuTatlar dedi ki...

ellerine sağlıknefis görünyor.sevgiler..

Marifetane hobi dedi ki...

pofuduk pofuduk nefis olmuştur bu poğaçalar ellerine sağlık canım.

Unknown dedi ki...

Ne kadar güzel kabarmışlar öyle. Bayıldım Gülcancım, ellerine sağlık..

Banu dedi ki...

Hımmm nefis gözüküor pamuk gibi olmuşlar ellerine sağlık canım... sevgilerimle...

ANNEMİNELİ dedi ki...

Canım , çok lezzetli görüyor. Facede Bursalı yemek blogları için saya açtım senide ekliyorum...öptüm...

Hatice dedi ki...

puf puf ne güzel görünüyor, yağ miktarı da azmış:)
ellerine sağlık, sevgiler...

lezzettabağı dedi ki...

Gülcancığım nefis görünüyorlar bu poğaçalarda, reçelli kurabişlerde ellerine sağlık. kocaman sevgiler.

Adsız dedi ki...

Lets just say that your posts mke me desire to comment, something which i normally never do.