14 Eylül 2012

Peynirli Poğaça

                                                                    ♥♥♥        Peynirli Poğaça   ♥♥♥




malzemeler
  • 1 su bardak ay cicek yag
  • 1 su bardak ilik süt
  • 3 tane yumurta  bayazi ((sarisini üzerine sürmek icin ayirin ))
  • 2 tatli kasik toz seker 
  • 1 tatli kasik tuz
  • 1 tane kabartma tozu 
  • 1 tane yas maya ((40 gramlik yaqs maya ))
  • aldigi kadar un ((1 kilo kadar un  yeterli geliyor))
ici icn 
  • beyaz orta yagli peynir
üzerine  
  • cörek otu  
  • 3 tane yumurta sarisi
  • 1 cimcik toz seker  (( nar gibi olmasinin nedeni seker ))
  • 1 tatli kasik süt
hazirlanisi
  • Bu tarifimi daha öncede sizlerlen paylasmistim ben cok seviyorum  bu pogacayi .
  • Hamurunuzu yumusak yugurun üzerini kapatip yaklasik yarim saat mayalanmaya birakin .
  • Bezelerinizi merdaneylen servis tabagi büyüklügünde acip pitza dilimi gibi kesin .
  • Uc kismina peynir ben sade peynir kullandi ic harcina isterseniz maydanoz da karistira bilirsiniz.
  • Krosan sekli sarin ister ay seklide vere bilirsiniz .
  • Yumurta sarisini ,seker ve 1 tatli kasik sütlen iyice carpin ve pogacalarinizin üzerine sürün (( seker cay kasiginin ucu ile yeterli geliyor  bu islem pogacanizin parlak ve daha güzel bior rek almasini sagliyor )).
  • Ben cörek otu kullandi susam, keten tohumu ve ya hashasda kullana bilirsiniz arzunuza göre .
  • Önceden isitilmis firinda 175 derecede pisirin üzerleri nar gibi oluncaya kadar 
  • Afiyetler olsun .



20 yorum:

Sule dedi ki...

Bu pogacayi bende yapiyorum ama uzerine sadece yumurta sarisi suruyorum. Seker ve sut katilmasini ilk defa duydum. Bir dahaki sefere denerim. Ellerinize saglik. Cok nefis gorunuyorlar.

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

of of olsada yesem her şeyin mükemmel canım.

Gülcan dedi ki...

merhaba hayırlı hafta sonları dilerim.peynirli poğaça çok güzel görünüyor .ellerinize sağlık.

reyhan kokulu mutfağım dedi ki...

mayalı tarifleri çok severim :) harika görünüyor, ellerinize sağlık...

Dilekhaniminmutfagi dedi ki...

ne güzel de kızarmışlar afiyet olsun; elinize sağlık hayırlı geceler gülcanımmm:))

Adsız dedi ki...

Super gozukuyor elinize saglil

FERZAN dedi ki...

ellerinize sağlık çok güzel olmuş,sevgiler..

sofía dedi ki...

Unos croissants muy ricos.Saludos desde España

çay kazanı dedi ki...

Öncelikle emeğiniz için teşekkür ederim. Benim gibi bekar bir erkek için oldukça faydalı bir site. Takipçinizim. Saygılar..

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

İçeriğini geçtim poğaçaların, şekilleri yeter Gülcancım. Ellerine sağlık..

Igne oyam dedi ki...

ellerine sağlık canım cok lezzetli görünüyor banada beklerim sevgiler

Deniz dedi ki...

Şekilleri çok güzel olmuş. Yumuşacık, mis gibi olsa gerek. Ellerine sağlık.

İnci Yemek dedi ki...

Gülcanımpoğaçalar enfes görünüyor ellerine sağlık canım:)
öperim seni..

Özgür Tatlar dedi ki...

Gulcancigim sende benim gibi hamur isi pogaca cok yapiyorsun .Okula cocuklarin yanina mi koyuyorsun ,Bizim kiler okulda arkadaslarina dagitiyor .Evde her hafta pogaca pisiyor .

Adriano dedi ki...

Hummm!!!

Delicious and wonderful!

Greatings from Brasil!

http://clikwebbr.blogspot.com.br/

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlık canım.
nefis poğaçalar bunlar:)

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Poğaçalar muhteşem görünüyor.
Ayni anda hem maya hem kabartma tozu hiç kullanmadım.İlgimi çekti nasıl olur acaba diye.
Ellerine sağlık canım.
Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Bu tarifi ben de yapacagim insallah.... Ye beni diye bagiriyor adeta fotograftan... Ellerine saglik arkadasim... Sevgilerimle,

Arzu Göncü Hangül dedi ki...

resim şahane ..eminim tadı da öyledir..sevgiler..

MERHABA dedi ki...

çok beğendim bu poğaçaları ellerinize sağlık.Sevgiler...