14 Mart 2010

KAHVELI KEK nefis bir tarif bu kek harika

MALZEME
  • 3 yumurta
  • 1,5 su b. pudra sekeri
  • 1 çay b. sıvıyag
  • 1 su b. kahve
  • 2 çorba k. kakao
  • yarim su bardak ceviz
  • 1 p. kabartma tozu
  • 1 p. vanilya
  • aldigi kadar un

HAZIRLANIŞI

  • Yumurtları,toz şekeri çırpın.
  • üzerine sıvıyag ve bir bardak sogumus nes kaffe devam cirpin.
  • Kakaoyu,cevizi,vanilyayı ve ununuzuda yavas yavas ekleyip cirpin.
  • Üzerine kabartma tozunu ekleyipyine karıştırın.
  • Kek kalıbına boşaltıp üzerine ben findik kullandim ceviz badem kullanin
  • 170 derecede pişirin. dahasonra ısıyı düşürebilirsiniz.

27 yorum:

Unknown dedi ki...

Sevgili arkadasim... Kekin sahane görünüyor.... Kahveli hic denemedim.... Ama denemek istiyorum... Sevgilerimle, güzel bir hafta diliyorum...

Gülşah dedi ki...

canim benim yine döktürmüssün bende yapmam lazim ;) hangi kek kalibina göre bu mazemeler;)

ANNEMİNELİ dedi ki...

Öncelikle ödülünü kutlar.Kekin çok hoş olduğunu belirteyim.Ellerine sağlık.Sevgi ve saygılarrr...

Atike Momini Ziya dedi ki...

canm görüntüsü harika,tadı daha da güzeldir. ellerine sağlık...ayrıca hızına da yetişemiyorum maşaallah..
sevgiler...

tub@ dedi ki...

Ellerine sağlık canım nefis görünüyor, iyi haftalar diliyorum :)

Sedef dedi ki...

Bloğuma ziyaretiniz için teşekkürler:)İzmirden ve bende de size kucak dolusu sevgiler...

ZUHAL dedi ki...

Selam Gülcancım.Tam kahvem ile gelmiştim ki kekini gördüm.Olsada yesem keşke.İyi bir hafta diliyorum sana....

emelce yemek dedi ki...

cok lezzetli gorunuyor,ellerine saglik

LEZİZCE dedi ki...

Çok iştahım açıldı şuan ellerine sağlık canım nefis görünüyorlar.

aleyna dedi ki...

gülcan ellerine sağlık.arkadaşım bunlar ne güzel lezzetler.sanırım senin kilo gibi bir sorunun yok.hem yapıp hemde afiyetle yiyorsun

Unknown dedi ki...

Gülsahcigim ben yuvarlak borcam kullandim

Işıl dedi ki...

ÇOKKK DEĞİŞİK Bİ KEK MIŞ KAHVELI

Sevil Şahin dedi ki...

canım ellerine sağlık nefis olmuş afiyet bal olsun
bu aralar yogunluktan uğrayamaz oldum kusuruma bakma olurmu canım

güzel bir hafta diliyorum
sevgiyle kal

Birsel ve İrem dedi ki...

Merhaba. Harika görünüyor, ellerinize sağlık. Ben de cappucino ile denedim ama bu tarif de çok ilgimi çekti. Afiyetler olsun. Sevgiler.

kalpkurabiye dedi ki...

Canımm emeğine sağlık çok güzel görünüyor...:) değişik kahve aroması sanırım güzel olur..

Damak Tadı dedi ki...

Tam benlik bir kek olmuş,ellerine sağlık canım..Sevgiler..

ebru dedi ki...

gülcancım ellerine sağlık.kek muhteşem görünüyooo

peynir hösmelimi dedi ki...

Ellerine saglik arkadasim.
Kahveli eminim misss gibi olmustur.
Sevgilerle.

paşakızı mutfakta dedi ki...

Canım ya bir dilim alayım canım çok çekti:)

paşakızı mutfakta dedi ki...

Canım kek tek kelimeyle süper görünüyor.Ellerine sağlık.Kucak dolusu sevgiler.

Arzu dedi ki...

ellerine sağlık
mis gibi olmuştur
yiyenlere afiyet olsun

Pembe Tatlar dedi ki...

Oo harika gözüküyor canım ellerine sağlık...

aysemmutfakta dedi ki...

canım, inşallah problem kısa sürede çözülür kekte harika olmuş.

TuruncuTatlar dedi ki...

eline sağlık canım harika görünüyor sevgiler..

sarımutfak-hande dedi ki...

kekin harika olmuş canım kahve tadındaki herşeye varım:):):)ellerine sağlık sevgiler

Özlem dedi ki...

Gülcan'cım, kekin harika olmuş. Ellerine sağlık.
Umarım sorunu en kısa zamanda giderirsin, keşke anladığım bir konu olsa seve seve yardımcı olurdum. Virüs girmiş olmasın sakın...

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ne güzel kabarmış. Maaşallah diyorum. Ellerine sağlık. Çok nefis bir görüntüsü var.
Sevgiyle kal.