30 Kasım 2012

Cevizli Kahveli Kek




malzemeler
  • 3tanne yumurta
  • 150 gram margaqrin
  • 200 gram toz seker
  • 100 gram un gibi kabuksuz cekilmis badem
  • 100 gram dise dokunur cekilmis ceviz
  • 300 gram un
  • 2 yemek kasik nisasta
  • 400 ml süt
  • 1,5 püaket kabartma tozu (bir bucuk paket )
  • 1 tane vanilya
  • 2 yemek kasik kahve (nes kafe)
  • 3 yemek kasik kakao
  • üzerine beyaz cikolata kiriklari
hazirlanisi
  • Derin bir kabib icersinde sekerile yumurtayi cirpin 
  • Kahveyi mir miktar südün icersinde ilk önce eritin.
  • Südü ve eritmis oldugunuz kahveyi cirpin.
  • Vanilya sekeri badem ,ceviz de ilave edip cirpin.
  • Un , nisasta,kabartma tozu  ve kakao yuda ilave edin devam cirpin.
  • Ben borcam dikdörtgen kullandim. (( kakao yu ayarlayin ben pasta kakaosu kullandim ))
  • Kalibin icersine dökün hamuru ve 175 derecede pisirin.
  • Kek sogumadan firindan cikartirinca üzerine beyaz cikolata kiriklari dökün soguyunca servise hazir .

14 yorum:

Yaseminin Mutfağından dedi ki...

Merhaba .Tatlılar gülcan dan olurda yenmez mi ? Ellerine sağlık çok severim.
Sevgiler

muhabbetsofrasi dedi ki...

yanına da çay

mmmm miss :)

eline sağlık canım

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

ellerine sağlık canım.
yumuşak yumuşak harika:)

nevininyemekleri dedi ki...

Muhtesem. Ellerinize saglik. Afiyetle yiyin.

Canan Demirbağ dedi ki...

Kek nefis gözüküyor,ellerinize sağlık.

Ferkay dedi ki...

Bende çok severek yapar ve oturup
bir güzel yerim Gülcancım. Ellerine sağlık..

kış güneşi dedi ki...

kahve sever ben bunu yapmam lazım artık ,eline sağlık

Adsız dedi ki...

ne güzel görünüyor ellerine sağlık gülcancım afiyetler olsun sevgiler
hdidem
www.hadisofraya.com

ehlikeyfchef dedi ki...

ellerine sağlık kekide beğendim ama alttaki kadayıfada gözüm ilişti harika olmuş

canikom dedi ki...

yumuşaklığı fotodan belli .elinize sağlık deneyeceğim...

Armina dedi ki...

Kahveli keki çok severim. Nefis görünüyor ellerine sağlık.

canikom dedi ki...

çiğ badem mi kavrulmuş mu olacak acaba

Banu dedi ki...

Ayyy gülcancım kek ye beni diyor ellerine sağlık. sevgilerimle...

susamcorekotuFeriha dedi ki...

GÜLCANCIM HARİKASIN MAŞALLAH DİYORUM SANA :)
SEVGİLER