5 Aralık 2012

Zeytinyağlı Taze Bakla

Zeytinyağlı Taze Bakla


malzemeler

  • 800 gram konserve bakla
  • 1 kuru sogan
  • 1 demet dere otu
  • zeytin yag 3-4 yemek kasik kadar 
  • 1 yemek kasik biber salcasi 
  • 1 yemek kasik domates salcasi
  • 2 dis sarimsak
  • tuz

hazirlanisi


  • Ben konseve kullandim baklayi 2 ki sise konseveyi yikayip suyunu süzdürtün.
  • 1 tane kuru sogani kavurun 
  • Biber ve domades salcasi da kavrulunca icersine tencerenin suyu süzdürülmüs baklayi ilave edin.
  • Rendelenmis Sarimsak bolca taze dere otunu icersine dograyin.
  • Tuzunuzu da katip 4-5 dakika orta hateste pisin .
  • Soguk servis  yaptim üzerine yine bolca taze rede otunu sarimsakli yogurt esliginde servis yaptim .
  • Afiyetler olsun hayirli aksamlar.

11 yorum:

Tarif diyarı dedi ki...

çok güzel görünüyor bakla arkadaşım ellerine sağlık

nevininyemekleri dedi ki...

Baklayla aram çok kötü ama sizin değişik tarifleriniz sayesinde galiba arayı düzelticez.Ellerinize sağlık.

susamcorekotuFeriha dedi ki...

zamanında dondurucuya atılabilir demek ki :) eline sağlık beceriklim

Igne oyam dedi ki...

ellerine sağlık gülcancım

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK ŞİFA OLSUN KUZUMA:))

Yaseminin Mutfağından dedi ki...

valla harika.Eline sağlık

mutfagabuyrun dedi ki...

ben çok severim baklayı canım.nefis olmuş.ellerine sağlık.sevgiler.

zeynep dedi ki...

Bakla hiç yemedim ama gözüm arkadaki böreklere takıldı):

Gülcan dedi ki...

olsada yesek valla çok şahane görünüyorlar ellerinize sağlık.

Unknown dedi ki...

Baklayi ancak konserve aliyorum,tazesi pek gelmiyor.Eline saglik ben pidelerden alayim.
Ben de bekliyorum.

Unknown dedi ki...

guzel bir tarif olmuş elinize sağlık

http://www.vpillssatis.gen.tr