14 Aralık 2012

peynir pastasi Käsekuchen


                          Käsekuchen         Käse Kuchen    peynir pastasi



peynir mayasi  peynir pastasinda kolay ve daha güzel olmasinin nedenlerinden biri bu resmi kisa bir süre yayinlayacagim  sevgiler 

malzemeler

  • 250 gram un
  • 1 tatli kasik kabartma tozu
  • 75 gram margarin
  • 75 gram toz seker
  • 1 tane vanilya sekeri
  • 1 tane yumurta
orta kismina 
  • 1 paket hazir tatlandirilmis 200 gramlik siyah hashas
peynirli kisminin malzemesi
  • 500 gram mager cuark (labne peynirde kullana bilirsiniz ))
  • 250 gram italyan kaymagi Mascarpone
  • 4 tane yumurta
  • 200 ml ciy kirema
  • 200 gram toz seker
  • 1 limonun kabugu
  • 200 gram süzme kirem peynir
  • 1 tane pasta mayasi 60 gramlik ((Dr. Oetker Käsekuchen Hilfe  ))
  • 2 yemek kasik nisasta
hazirlanisi
  • Ilk önce tabaninin hamurunu yugurun ve cemberli veya benim gibi bir yuvarlak borcama elinizle cemberine ve tabanina yerlestirin.
  • Yumurtanin sarisini ayirin .
  • Beyazini bir tutam toz sekerle birlikde köpürten deyince cirpin.,
  • Derin bir kabin icersinde yumurta beyazi ve hashas haric tüm malzemeyi ilk önce cirpin.
  • Yumurta bayazini katinca kabin icersine kasikla hizli ve güzelce karistirin.
  • Hashasinizi hamurun üzerine tabanina bicakla sürün.
  • Hazirlamis oldugunuz peynirli harci hashasin üzerine dökün.
  • Önceden isitilmis firinda 180 derecede yaklasik 50-55 dakika pisirin üzeri nin rengi koyulasincaya kadar.
  • Pastaniz ilk önce kabaracak sonra sogudukca cemberdeki hamurun hizasina gelecektir.
  • Cok güzel bir tarif ben 2 tane yaptim tüm malzemeyi 2 kat yapip esit sekilde kepceyle borcamlarima bosaltim harcimi ve cok güzel oldu ..

24 yorum:

huuuubakbi dedi ki...

ellerine sağlık cnm hayırlı cumalar

müjde dedi ki...

Enfes görünüyor Gülcancığım.Ellerine sağlık.Sevgiler...

Unknown dedi ki...

Değişik bir tarif canım,ellerine sağlık...

Serap dedi ki...

Ellerinize sağlık. Nefiss görünüyor.

mutfagabuyrun dedi ki...

offf.nefis nefisss.ellerine sağlık canım.sevgiler.

serapin mutfaginda pisenler dedi ki...

Himm,käsekucheeeennn,bayilirim cok severiz en cok esim sever.Eline saglik cnm.

sevgiler.

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

gülcanım hayırlı günler çok güzel checake gibi olmuş:)

STYLE M dedi ki...

hmmm yiyesim geldi :))) vee kahveyle

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Gülcancm; ellerine sağlık, çok güzel görünüyor:)

Adsız dedi ki...

78. Porselen Demlik Çay Saati etkinliğinin ev sahipliğini bendeniz Yersofrası yapıyorum. Bu ilk etkinliğimde güzel tariflerinizle katılımınızı bekliyorum. Ayrıca http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/399204_488574334520085_1514031743_n.jpg banner i sayfanıza ekleyip etkinliğimizi sayfanızda duyurmanızı rica ediyorum. Katkılarınızdan dolayı şimdiden teşekkürler.

morpuanlıpembeçorap dedi ki...

ayyyy hiç dayanamam tatlıya o yüzden cok sevdim blog adını:)ellerine sağlık..takipteyim artık seni de beklerim..sevgilerrrr

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
Ellerine sağlık. Nefis görünüyor.
Sevgiyle kal.

sare dedi ki...

Gülcan hanımcım, gene biribirinden güzel tarifler vermişsiniz. hepsi çok lezzetli görünüyor.
Peynir pastası da muhteşem görünüyor. Haşhaş fikrini çok beğendim. Deneyeceğim.
Ellerinize sağlık, sevgiler.

Ferkay dedi ki...

Ellerine sağlık Gülcancım çok güzel görünüyor pastan..

Dostbahcesindenlezzetler dedi ki...

Ellerinize saglik, goruntusu nefis..

Adsız dedi ki...

merhaba gulcan abla sen neler yaptin boyle her zamanki gibi hizina yetisemiyuruz supersin ama bizim burda hashas yok vede peynir mayasi da yok nasil yapacam ben simdi bu tarifi baska alternatif yokmu denemek istiyorum birde borcam kac cm cevaplarsaniz sevinirim yoksa bana malzemeleri yolayin belcikadan selamlar

Unknown dedi ki...

Selamlar canim aslinda tüm aurupa ülkelerinde var bu nisasta karisimli yani koyulastirici ve peynir pastanin tadini da veren bir pasta tozu

Dr. Oetker Käsekuchen Hilfe

Baska markalarinda peynir mayasi var istersen internen nasil oldugunu göre bilirsin .
Kalibim çapı 26 cm kalip ama kelepceli kalipda cok güzel olur .Ziyaretin brni mrmnun etti canim hayirli huzur dolu bir hafta sonu diliyorum


Adsız dedi ki...

tekrar ben zeynep gulcan abla dedin gibi internete baktim ama malesef belcikdan yok ben olmasa bir almanya ziyaret eim utlka denemem lazim cok guzel gozukuyor simdiye kadar her tarifleriniz dedenim hepsini super oluyor bunuda denemem lazim cok sagol cevapladiniz icin ama hashasi cok MERAK ETIM TADINI

nanemaydonoz sofrasıGÜL dedi ki...

hımm çok güzel görünüyor gülcancım ellerin dert görmesin,yiyenlere de kilo olsun:) ben yiyemedim ya kıskançlığım tuttu

Unknown dedi ki...

Canim Zeynepcim nisata ilede ve ya vanilyali puding tozu kaynayip hazirlananlardanda bu kivami elde ede bilirsin hashas ise tatlandirilmis pastalar icin pasta malzemelerinin yaninda bula bilirsin isalalh bir gün yolun Frankfurtan gecerse misafirim ol beklerim .
Hayirli huzur dolu aksamlar canim .

Unknown dedi ki...

Yine harika bir tarif, ellerine sağlık sevgiler..

Adsız dedi ki...

peynir pastalarinizi cok goruyorum ama bir turlu yapamiyorum. su pasta mayasi yuzunden Hollanda da yasiyorum ama bir turlu ne oldugunu bulamadim burada.Nedir bu pasta mayasi?
Selamlar

Adsız dedi ki...

peynir pastalarinizi cok goruyorum ama bir turlu yapamiyorum. su pasta mayasi yuzunden Hollanda da yasiyorum ama bir turlu ne oldugunu bulamadim burada.Nedir bu pasta mayasi?
Selamlar
Gulay

Unknown dedi ki...

Hayirli aksamlar peynir mayasi resmini yayinlayacagim canim ama bir süre sonbra resmi kaldiracagim sevgiler isallah bulursun Almanyada deyisik markalarda var ben genelde bunu kulaniyorum sevgiler öptüm.