10 Şubat 2012

♥ browni tarifi ♥




malzemeler

  • 4 tane yumurta 
  • 1su bardak nisasta
  • 1,5 su bardak un
  • yarim su bardak ay cicek yag
  • yarim su bardak portakal suyu
  • 1 su bardak süt
  • 1 tane kabartma tozu
  • 1 cay kasik karbonat
  • 1 tane vanilya sekeri
  • 1 su bardak toz seker
  • yarim su bardak siyah  cikolata kiriklari 
  • 3 yemek kasik kakao



üzerinin sosu icin 

  • 100 ml ciy kirema
  •  2 yemek kasik kakao 
  • 1 yemek kasik ay cicek yag  

üzerine 

  • beyaz cikolata kiriklari
hazirlanisi
  • Derin bir kabin icersinde yumurta yag ,süt ve portakal suyunu  ,sekerle birlikte cirpin .
  • Cikolata haric diyer malzemeleride katip cirpin. 
  • Kekin kivam cok koyu olmasin ununu kendiniz ayarlayin  bazen bardak lar bile fark edebiliyor. 
  • En son cikolata kiriklarini icersine ilave edip kasikla karistirin
  • Üzerinde kullanmis oldugum beyaz cikolatanin kara cikolatayi kekin icine kullandim.
  • Bor camin icersine hamuru döküp 175 derece firinda pisirin.
  • Kek firinda cikartinca ilik olsun kürdan batirin bazi yerlerine sosu icersine ceksin diye .
  • Ciy kiremaya kakao ve yagi katip cirpin iyicene kek ilik olunca üzerine dökün .
  • Beyaz  cikolatayi enson kekin üzerine dsoguyunca serpistirip dilimleyin .
  • Cok güzel bir kek afiyetler olsun.

27 yorum:

Unknown dedi ki...

Ellerine sağlık canım,nefis olmuş browni.
Acaba ben de yapabilir miyim diye düşünmeden edemedim.:)
Denemek lazım:)
Muhabbetle..

bırtutamkekik dedi ki...

MAŞALLAH CANIM..
NASIL GÜZEL KABARMIŞ ÖYLE..ELLERİNE SAĞLIK CANIM.
HAYIRLI CUMALAR..

PaSaSofraM dedi ki...

Cumaniz mübarek olsun, browniniz harika görünüyor ellerinize saglik

Unknown dedi ki...

Canım hayırlı cumalar Browninin ha
rika ellerine sağlık.Yanlış anlamaz
san bu siyah şablon güzel tarifleri
ni boğuyor:)))sevgiler.

YEMEK SEVDAM (ELİF) dedi ki...

Canım ya nasıl da severim, ne de güzel yapmışsın. Ellerine sağlık, sevgiler..

Las Tres C dedi ki...

Riquisimo, en casa no duraria ni un segundo. Saludos

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Muhteşem bir görüntü. Şu anda benim evimde de konuklara sunmak için browni var ama portakal suyu yok içinde. Böylesini de deneyeceğim.
Sevgiyle kal.

sevil şahin dedi ki...

gülcancım sen yaparsın güzel olmazmı hiç
şahane ellerine sağlık afiyet bal olsun

birincisin dedi ki...

Az önce bende yaptım şimdi fırında ne tesadüf:))Senin tarifinde değişik, güzel görünüyor benimki pişene kadar müsaadenle ben senin browninden bir dilim alıyorum.Ellerine sağlık,sevgiler::)

Renkli Dünyam dedi ki...

Degerli Arkadasim,kekin nefis görünüyor,degisik bir tarif mutlaka deneyecegim.Ellerinize saglik.Selamlar,sevgiler.

Renkli Dünyam dedi ki...

Degerli Arkadasim,kekin nefis gorünüyor,mutlaka deneyecegim ellerinize saglik.Selamlar,sevgiler.

Renkli Dünyam dedi ki...

Degerli Arkadasim,kekin nefis gorünüyor,mutlaka deneyecegim ellerinize saglik.Selamlar,sevgiler.

Renkli Dünyam dedi ki...

Degerli Arkadasim,kekin nefis gorünüyor,mutlaka deneyecegim ellerinize saglik.Selamlar,sevgiler.

MERMERTEZGAHYEMEKTARİFLERİ dedi ki...

çok nefis görünüyor canım resimlerin harika
çok canlı görünüyorlar
ellerine sağlık sevgiler:)

Nina dedi ki...

I love chocolate! Looks very delicious!

Dely dedi ki...

Que tarta tan deliciosa. Le pegaba yo un bocado ahora mismo.
Un besín.

TuruncuTatlar dedi ki...

eline sağlık canım her zaman gözdemdşir browni sağlıkla kal..

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Hiç şöyle güzel ve layıkıyla browni yapmadım bugüne kadar. Utanıyorum itiraf edeyim:(( Senin bu tarifini not alayım da bari, bir ara yapayım be Gülcancım..Ellerine sağlık, süperötesi görünüyor..

MUTFAKISTAN dedi ki...

COK GUZEL OLMUS BIR DILIM ALABILSEYDIM KESKE
ELLERINE SAGLIK CANIM
SEVGILER

Federica Simoni dedi ki...

mmmmmmmmmm..davvero irresistibile!!!!!!baci!

Dely dedi ki...

Ummm, una tarta maravillosa, muy glotona.
Un besín.

nanemaydonoz sofrasıGÜL dedi ki...

çok güzel kabarmış eline sağlık canım, canım çekti valla...

anne eli gibi dedi ki...

ellerine sağlık nefis görünüyor,gel beni ye diyor yani:)
iyi hafta sonları..

berrin dedi ki...

mutlaka deneyeceğim
ellerine sağlık - çok güzel görünüyor

gonulgozum dedi ki...

selamün aleyküm ben gecende yorum atmisdim ama geri cevab alamadim tariflerinizi deniyorum cok güzel

Unknown dedi ki...

Hayirli aksamlar Gönül gözüm .Hos geldin bloguma bende sizin blogunuzu ziyaret etmek istedim giremedim kendinizi eklememissiniz sadece izlediginiz bloglari eklemissiniz birde normal yoldan ugrasacagim .Hayirli huzur dolu bir aksam diliyorum öptüm.

Nilguntoys dedi ki...

nefis ellerine sağlık blogunu çok beğendim takipteyim artık senide beklerim bloguma