25 Nisan 2010

PASTALAR ... hazir pastalar ...güzel pastalar

Pastalar burada  pasta tarifleri    23 nisani kutladik   http://tatllar.blogspot.com/
Bu gün 23 nisan cocuk bayramini kutladik harikaydi .
Cocuklarimiz da bizde eglendik.
Foklör gurublari klogn ve güzel hediyeler vardi
Pastalarin resimlerini sizler icin cektim Blogum da yakinda bir kez kizlarimizin foklör gurubunu blogumda görüntüleyeceyim.Bugün onlari ayakta altisladik harikaydi hersey emek veren tüm anne ve babalara cok tesekkürler.






http://tatllar.blogspot.com/ Bunlar hepsi satin pastalar  degil bazilarini aileler yardim icin getirdiler

11 yorum:

Adsız dedi ki...

emeği geçen herkesin ellerine sağlık.çok güzel görünüyor pastalar:))

Unknown dedi ki...

Iyi haftalar arkadasim, harika pastalar, yapanlarin ellerine saglik.,, Sevgilerimle öpüyorum...

Unknown dedi ki...

Yapılanlar özelliklede pastalar bir harika..
yapanların ellerine sağlık...
Sevgilerimle..

Birsel ve İrem dedi ki...

Pastalar harika, özellikle atınçilekle süslenmiş olana bayıldım. Adığım altın çilekleri nasıl kullanacağımı bilememiştim, güzel fikir. Pasta tadında bir hafta diliyorum. Sevgiler.

kalpkurabiye dedi ki...

oohh ne renkli görüntüler yine maşallahh.. herkesin emeklerine sağlık.. gülcancım rengarenk bayıldım:))

umutluhayat dedi ki...

çocukları çok mutlu etmişsiniz belli,pastalar harika

Pembe Tatlar dedi ki...

Çok güzellerrr....

Yemekbahane dedi ki...

hepsi müthiş gözüküyor..bakakaldım..

sevgiler
Müge

ebru dedi ki...

canım ellerinize sağlık pastalar harika görünüyor.

Kırmızı Papatya dedi ki...

hepsi birbirinden güzel ellerine sağlık canım..

Unknown dedi ki...

Ooff ooff bunlar ne böyle yaa, masaAllah !!! Ellerinize saglik hepsi birbirinden nefis gorunuyorlar