27 Nisan 2010

hashasli pasta ...PASTALAR

hashasli pasta ,hashasli pastlar ,pasta tarifler http://tatllar.blogspot.com/


malzeme tabaninin
  • 400 gram un
  • 1 cay kasik kabartma tozu
  • 1 yarim cay bardak cekilmis findik
  • 100 gram toz seker
  • 1 tutam tuz
  • 1 tane vanilya sekeri
  • 200 gram tereyag
  • 2 tane yumurta
arasinin kiremasinin malzemesi
  • 750 gram süzme yogurt (magerkuark )
  • yarim limonun kabugu rendelenmis hali
  • 2 tane yumurta
  • 1 paket vanilyali puding tozu (suguk suda cirpinanlardan )
  • 100 gram erimis tere yag
  • ..((1 yumurta sarisi kalblarin üzerine ))

üzerinin hashasi
  • 500 gram scwartau Mohn -Bak (kara hashas sürtülmüs )
  • 3 tane yumurta
  • 3 yemek kasigi süt
hazirlanisi
  • Tabaninin malzemelerini bir kabin icinde yugurun.
  • en az yarim saat üzeri kapali soguk bir yerde bekletin.
  • Ben borcam lullandim dik dörtgen icine esit sekilde hamuru yayin.
  • Arasinin malzemesini mikserlen iyice cirpin.
  • Hamurun üzerine esit sekilde kasikla yayin.
  • Üzerinin hashasini da tüm malzemeyi derin bir kabin icine alip cirpin.
  • Pudingin üzerine de hashasli karisimi kasikla hertarafina yayin.
  • Ayirdiginiz hamuru üzerine merdaneylen acip seritler kesip tamamlaya bilirsiniz .
  • Ben kalp kurabiye kalipbini kullantim üzerine yumurta sarisi sürün kalblerin.
http://tatllar.blogspot.com/

17 yorum:

PAPATYA PRENSES dedi ki...

çok nefis görünüyor.ellerine sağlık canım..

mandalincikmazi dedi ki...

üzerindeki kalpler çok yakışmış değişik bir tarif olmuş canım ellerine sağlık ..
Sevgiler..

bir dilim bir tutam dedi ki...

Sevgili Gülcan her nekadar seninle tanismasakta bende buradan gecmis dogum gününü kutluyor sevgi ve saglikli günler gecirmeni diliyorum...
Insallah diger blogcular bulusma gününde tanismak umudu ile....

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Çok nefsi görünüyor süslemelerde harika olmuş eline sağlık canım.İzmirden sevgiler.

lezzet sefasi dedi ki...

Harika bir gorunum.Tadin danda hic suphem yok.Ellerine saglik canim.
Sevgiler
Sefa

Federica Simoni dedi ki...

wow complimenti!!! chissà che buoni! ciao!

gökyüzününelleri.blogspot.com dedi ki...

ellerine sağlık çok değişik olmuş arkadaşım

ANNEMİNELİ dedi ki...

Çok zahmetli,çok hoş görünen ,çok lezzetli bir tatlı,ellerinize sağlık,sevgilerrr.kocaman öptüm....

Dilekhaniminmutfagi dedi ki...

daha üzerindeki kalpleri nasıl yaptığınızı anlayamadım aklımda onlarda kaldı ellerinize sağlık

Pembe Tatlar dedi ki...

Waaww bu ne kadar hoş bir lezzet canım elelrine sağlık....

Unknown dedi ki...

Sevgili Dilek ciyim ben üzerinde ki kalbleri tabaninin hamurundan bir az ayirip merdaneyle actim kurabiye kalibi ile kesti üzerine yumurta sarisi fircaylan sürdüm Tüm arkadaslarima sevgiler

Unknown dedi ki...

Iyi aksamlar canim benim.. Ellerine saglik, harika bir pasta hazirlamissin... Cok degisik, bir o kadar da lezzetli bir görüntüsü var, keske tatma imkanim olsaydi.... Hepinize afiyetler olsun... Sevgilerimle,

kizhatce dedi ki...

merhaba,uzun süredir uğrayamadım, her zamanki gibi ne kadar leziz şeyler yapmışsınız,ellerinize sağlık,sevgiler,takibinizdeyim:)www.kizhatce.blogspot.com

Adsız dedi ki...

Ellerine saglik canim gülcan ablacim...
Cok nefis olmus...

emelce yemek dedi ki...

bayiliyorum senin hashasli tariflerine eline saglik

balböcükleri dedi ki...

hemen tarifleri yazdım ellerine sağlık

Unknown dedi ki...

gerçekten de hepsi birbirinden lezzetli görünüyor afiyet şifa olsun Gülcancığım ellerinize sağlık hepinizin haşhaşlının tarifi ayrıca çok farklı not ettim teşekkürler canım