3 Nisan 2010

☻SİMİT tarifi♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

SİMİT tarifi


malzeme
  • 3 su bardak ilik süt
  • 1 cay bardak ay cicek yagi
  • 1 tane yas maya
  • 1 tatli kasik tuz
  • 1 tatli kasik seker
  • aldigi kadar un (yaklasik 6 su bardagi kadar)
sosu
  • 2 yemek kasik pekmez
  • 2 yemek kasik ay cicek yagi
  • 1 cay bardak su
üzerine
  • susam (ben kabuksuz susamdanda denedim )
hazirlanisi
  • Ilik sütte mayayi eritin seker ,tuz ve yaginida ekleyip devam karistirin.
  • Ununu yavas yavas ekleyin yumusak olmali.
  • Hamurunuz nekadar yumusaksa o kadar simit güzel oluyor.
  • Hamurunuzdan parcalar koparip tezgahin üzerine yag damlatip parmak kalinliginda yuvarlayin.
  • Her iki uzun hamuru burun ucunu birbirine ekleyin.
  • Su ,pekmez ve yagi cirpin.
  • Simidi önce pekmezli suya sonra susama batirin..
  • En az yarim saat tepside hamurunuz kabarsin mayalamsin.
  • Ben firinimi 50 dereceye acip firinda tepside 5-7 dakika mayandiriyorum bu sekil daha kolay.
  • firin 180 getirip üzeri nar gibi oluncaya kadar pisirin.
  • ben iki cesit susam kullandim birisi bittigi icin ikiside nefis üzeri citir citir ici ise sünger gibi nefis bir lezlet .

21 yorum:

emelce yemek dedi ki...

ellerine saglik benim de aklimda ne zamandir yapmak cok guzel gorunuyorlar

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık şöyle sıcak simit yanında beyaz peynir, zeytin, domates,salatalık ve biber eee birde çay varsa daha ne isterim:))Çok şey istemedim değilmi:)
Ellerine sağlık öpüyorum...

Federica Simoni dedi ki...

wow che meraviglia!! complimenti!

susamcorekotuFeriha dedi ki...

ayyyy hayran oldum eline sağlık ilk fırsatta denemeyi düşünüyorum selamlar sevgiler

Nadji dedi ki...

I have also do simit.
You have a beautiful blog.
I like it.
I'll come back.
See soon.

ebru dedi ki...

canım yaa ellerine sağlık harika görünüyorlar. Müthiş yapmışsın bunu fazla yapıp dondurucuya atmalı aniden misafir gelince alsana simit.Ben çoğu pastamı öyle yaparım daa.

en kısa zaman da deneyip yayınlamalıyım.Tarif için sana yönlendiririm haberin olsun. İyi geceler...
kızları öpüyorummm

Pembe Tatlar dedi ki...

Canım ellerine sdağlık sevgiler...

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Ne kadar nefis görünüyor ve ne güzel kabarmışlar.
Ellerine sağlık canım..

Pembe Dusbahcesi dedi ki...

ETKİNLİĞİMİZE BUYRUN....
Pembedüşbahçesinin etkinlikleri devam ediyor...
Bu defaki etkinliğimizin adını siz koyacaksınız:)
Size üç malzeme veriyoruz Muz, Kahve ve Çikolata bu üç malzemeyi kullanarak kek,pasta vs. aklınıza ne geliyorsa paıyorsunuz ve pembedusbahcesi@gmail.com adresine gönderiyorsunuz...

Detaylı bilgi için blogumuzu ziyaret ediniz...

SON KATILIM 30 NİSAN...

SEVGİLER:)

Unknown dedi ki...

Canimmm, ne kadar istah acici bir görüntü bu... ellerine saglik... Sevgilerimle, güzel pazarlar diliyorum...

aydilber dedi ki...

BAYILDIM CANIM ÇEKTİ YA...ŞUAN HASTA YATIYORUM VE BİR BARDAK SICAK ÇAYIN YANINDA BEYAZ PEYNİR HAYAL ETTİ...ELİNE SAĞLIK

Ash dedi ki...

Very yummy & tempting... but I somehow fear sesame seeds..... because of my PMS..... but the look is so adorable.....

Ash.....
(http://asha-oceanichope.blogspot.com/)

Dilekhaniminmutfagi dedi ki...

sultanım ellerinize sağlık sultanlara layık bir simit olmuş selamlar

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

gülcan canım,
ne kadar güzeller..

umutluhayat dedi ki...

bir simit sever olarak 10 üzerinden 10 harika olmuş gülcancım.sevgiler

Adsız dedi ki...

Simite bayilirim...Sicak sicak ohhhh...
Ellerine saglik canim...

Sevgiler..

nesrin dedi ki...

Bundan sonra tatlilar gülcandan.Berlinden sevgiler...

Unknown dedi ki...

Miss kokusu buraya kadar geldi, ellerine sağlık..

Atike Momini Ziya dedi ki...

canmcmmm,güzel yorumun için teşekkürler.
bu ne güzel ve iştah açıcı bir güzellik böyle..yarn kahvaltı ve oğluşumun beslenmesi için yapayım,ama seninki kadar güzel olur mu bilmem ;)
sevgiler,hayırlı pazarlar canm...

Özlem dedi ki...

Mis gibi canım, ellerine sağlık

Gurbet Ceyiz Sandigi dedi ki...

ochhhh döktürmüsünüz yine annnemle denedik cok güzel oldu simitler ayrica yorum icin cok tesekürler sey bana acaba layout konusunda yardim ede bilirmisiniz layoutumu degistirmek istiyorum ama blogger layoutlari degil yani standart olanlardan degil

sevgiler
ayse