28 Mart 2010

Hummus

hummus

malzeme
  • 200 gram haslanmis nohut
  • 16 yemek kasigi zeytin yagi
  • 8 yemek kasik limon suyu
  • 8 yemek kasik susam tahinni
  • 5 dis sarimsak
  • tuz
  • 1 cay kasik kirmizi pul biber
  • 1 cay kasikkimyon

hazirlanisi

  • Nohutu kaynar suya islatin
  • 3 kati su katip haslayin.
  • Hasladiginiz nohutun suyunu süzdürün
  • Mutfak robotundan iyice gecirin püre haline gelsin.
  • Diyer malzemelerle de birkezdaha robottan gecirin.
  • Kivami ni ayarlarken bir az su ila ve edin.
  • Ben bu tarifin 3 katini yaptim
  • Tarifi almanlarin hummus tarifinden denedim.

23 yorum:

emelce yemek dedi ki...

biz bad homburgdayiz bizimki de 10 15 dakika arabayla.ay ne guzel ama bir gun kararlastirip frankfurtta bir yerde gorusebiliriz

ebru dedi ki...

gülcancım yine döktürmüşsün ellerine sağlık canım bende denemek istiyorum humusu ama tadı nı beğenmem diye korkuyorum ama deneyeceğim. tekrar ellerine sağlık

Özlem dedi ki...

Harika olmuş canım, sunumuna da bayıldım, ellerine sağlık

balböcükleri dedi ki...

ayyyyh gülcan abla döktürmişsün nihayet seni bloga eklettim.artık tarif kaçırmak yok

ZUHAL dedi ki...

Selam Gülcancım.İstanbul dan bugün döndüm.Biraz yorgunluk var sanırım.Açtım bilgisayarı baktım humus yapmışsın.Ellerine sağlık canım benim.İnsan sevdiği birini görünce çok mutlu oluyor...Sevgiler.

yesildomates dedi ki...

humusu bir kere yedim..vede çok hoşuma gitii.
hiç denemedim..
ellerine sağlık..çok güzel görünüyo..
sanırım bende bundan sonra denerim:)
sevgiler....

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık humusu çok seve
rim.Çok leziz ve şık olmuş öpüyorum..

Unknown dedi ki...

Canim arkadasim, ellerine saglik, hem humusun, hem de mantarli dolman harika görünüyor, Sevgilerimle, güzel bir hafta diliyorum...

sessiz kelimeler dedi ki...

Gülcan ellerine sağlık canım sayenizde bilmediğimiz yemekleride öğreniyoruz.Sevgilerimle.

Unknown dedi ki...

Gülcanım ellerine sağlık humus bizim evde çok sık yapılır az bir farkla yapıyorum merak edersen blogda var ben humus ve ekmekle bir öğün geçirebilirim senin sunumunda şık olmuş sevgileeer

Emel Kurt dedi ki...

selam cok severim humusu ellerine saglik yaninda felafel olursa dahada güzel oluyor.tavsiye ederim,sevgiler.

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

muhteşem görünüyor canım ellerine sağlık...kocaman sevgiler..

umutluhayat dedi ki...

harika görünüyor bende çok seveirm humusu ellerinize sağlık

sevimin sayfasi dedi ki...

humus harika görünüyor, sunumunda cok güzel
ellerine saglik canim
sevgilerimle sevim

hdidem95 dedi ki...

çok güzel görünüyor gülcancım ellerine sağlık öptüm sevgiler

Adsız dedi ki...

bir hataylı olarak hiç nohutla humus yapmadım itiraf ediyorum...ellerine sağlık buda değişik bir sunum olmuş güzel görünüyor..afiyet şeker bal olsun:))

BIR TERAZININ GUNLUGU dedi ki...

Gülcancim humusa bayilan biri olarak ellerine saglik diyorum,kendimde güzel yaparim,afiyetle hepsini yerim,kimseye birakmam,aslinda Hataylilar cok sarimsak kullanmiyorlar ,ama bende sarimsakli bayilirim,herkese tavsiye ediyorum,tadini alan herkes begenecektir...

Bu arada bana biraktigin yorumuna kisa bir cevap yazdim,insallah bana kizmazssin? Ben simdi ayarlara bir kez daha baktim,herseferinde karsima cikan bir detayi simdilik halletmis gibi görünüyorum,bir onay e mail'i gelmesi gerekiyor kizimin adresine,ama acamadim,neyse,daha emin degilim,sen yinede bana bir cevap yazabilirsen cok memnun olrrm,bugüne kadar kimse bir sey yazmadi...Zor ve karisik,Almanca olarak...

Sevgilerimi yolluyorum sana,seni tebrik ediyorum ayrica ,böyle bir sayfa hazirladigin icin...

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

iskenderun - hatayda yediğimiz humusları hiç unutamam.
ellerine sağlık gülcan,
çok özledim bende ...
iyi haftalar. sevgiler.

kalpkurabiye dedi ki...

canım ellerine sağlık anadolu kokan bir tarif..

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
ellerine sağlık. Ne güzel süslemişsin.
Sevgiyle kal.

Adsız dedi ki...

Sevgili arkadaşım ellerine sağlık. Çok güzel görünüyor.
Bloğumda ödülün var:)
Sevgiler...

BİR Çay İÇİP KALKACAKTIK:) dedi ki...

HARİKA OLMUŞ ÇOK SEVERİM HUMUSU.SEVGİLER.

Pembe Tatlar dedi ki...

Gülcanım en sevdiğim meze çeşididir elerine sağlık canım...