5 Nisan 2010

makarna salatasi ve eriste salatasi

MAKARNA SALATASI

malzeme

  • 2 su bardak makarna
  • 1 su bardak bezelye
  • 1 tanene kirmizi dolmalik biber
  • yarim su bardak misir
  • 4-5 tane salatalik tursu
  • 2 sap dere otu
  • yarim su bardak yogurt
  • 2 kasik mayonez
  • 1 dis sarimsak

hazirlanimi

  • Makarnayi haslayip suyunu süzdürün.
  • Yogurtla mayonezi cirpin.
  • Bezelye ve misiri süzgecin icine koyup yikayin.(konserve )
  • Biberi ,salataligi ve dere ozunu yikayip dograyin.
  • tüm malzemeyi salata ile karistirin servise hazir.

Kaypancak makarna salatasi

malzeme

  • 2 su bardak elde kesilen kare kücük makarna
  • 2 su bardak yogurt
  • 1 dis sarimsak
  • 2-3 sapmaydanoz
  • 1 cay kasiktuz
  • 3 kay kasik kirmizi pul biber
  • 2 yemek kasik ay cicek yagi

hazirlanimi

  • Makarnayi suda haslayip suyunu sütdürün.
  • Sarisagi rendeleyin maydonozu ayiklayip dograyin.
  • Yagin icine pul biberi atip hafif kücük bir tavada kizartin.
  • sarimsali yogurda makarnave tuzunuda katin.
  • Üzerine maydanoz ve kizarmis pulbiberi servise hazir.

20 yorum:

GÜL dedi ki...

hımmmmm makarna salatasını istiyorummmmm eline sağlık

aydilber dedi ki...

TAMDA YEMEK SATİYAKLAŞIRKEN GÖRDÜM VE BAYILDIM ELİNİZE SAĞLIK

balböcükleri dedi ki...

ne güzel salatalar bunlar ellerine sağlık ikiside dehşet

vintageduygular dedi ki...

Cook lezzetli görünüyorlar, canim cekti :) Ellerine saglik ;)

Hilal dedi ki...

harika görünüyor, makarna ve yoğurt birleşimine bayılırım ben. ellerine sağlık canım

Dilekhaniminmutfagi dedi ki...

ÇOK RENKLİ BİR MAKARNA SLATASI OLMUŞ ELLERİNİZE SAĞLIK SELAMLAR

emelce yemek dedi ki...

ikincisi ozellikle hosuma gitti eline saglik

Gurbet Ceyiz Sandigi dedi ki...

hehe hani arka görüntü olur ya blogun onu demek istedim :)

Bulbulunyeri dedi ki...

Canım,
Ellerine sağlık. nefis görünüyor.
Sevgiyle kal.

TuruncuTatlar dedi ki...

ellerine sağlık canım rengaren harika olmuş:)

Baharcicegi dedi ki...

hem pratik hem besleyici ve doyurucu olmus sunumda istah acici eline saglik canim

umutluhayat dedi ki...

salatalar nefis görnüyor.ellerine sağlık canım.sevgiler

Unknown dedi ki...

Canim benim, seyahatimla ilgili biraktigin yorumuna cok tesekkür ediyor, ellerine saglik diyorum... Sevgilerimle,

HÜRREM TAKI dedi ki...

güzel yorumunuz için tşk ederim.bloğunuza girince gözüm döndü resmen.hepsini yemek istedim:))ayrıca almanyada doğmuş biri olarak bari oralara bir selam yollayayım dedim.sevgiler

ZUHAL dedi ki...

Merhaba Gülcanımm.Makarna salatan nefis gözüküyor.Diğer salatayı da yeni öğrenmiş oldum.Senin tariflerini görünce mutlu oluyorum .Sevgilerrr.

BİR Çay İÇİP KALKACAKTIK:) dedi ki...

ellerine sağlık arkadaşım...çok severim..sevgiler.

keskinli dedi ki...

gercekten enfes bir salata ellerine saglik canim sevgiyle...

Birsel ve İrem dedi ki...

Merhaba. İkisi de nefis görünüyor, ellerinize sağlık. Uzun zamandır yapmamıştım, size afiyet olsun. Sevgiler.

mandalincikmazi dedi ki...

Hımmm
ne kadar nefis görünüyorlar ellerine sağlık canım
ohhh içinede kaşık bırakmışsın yani isteyen alabilir :))
Sevgiler....

Federica Simoni dedi ki...

wow che buoni!