28 Eylül 2010

KIBRIS KÖFTESİ

KIBRIS KÖFTESİ
Malzemeler



hazirlanisi

23 yorum:

Hilal dedi ki...

patatesle köfte harika fikir, yumuşacık olmuştur eminim. ellerine sağlık

Adsız dedi ki...

mrb sevgili gülcan peki bu galeta unu kızartmada mı kullanılıcak,yada içine mi koyup yogurulacak belirtmemişin canım.sevgiyle mutlu kal..

Unknown dedi ki...

Günaydinlar arkadasim, epeydir ugrayamadim, ne güzel seyler hazirlamissin... Ellerine saglik... Sevgilerimle, öpüyorum

fuat gencal dedi ki...

Hayırlı sabahlar, Çok güzel, çok leziz ve iştah açıcı görünüyor. Ellerinize sağlık. Bende deneyeceğim.

Saygılar.

Unknown dedi ki...

Mükemmel bir köfte mutlaka bende denemeliyim ellerine sağlık

Bianka dedi ki...

El fogom készíteni :)

Ayşe'nin Mutfağı dedi ki...

Merhaba Bu köfteyi daha önce yemekteyiz programında duymuştum Güzel olmuştur diye düşünüyorum köfte patates güzel uyar ellerinize sağlık sevgiler

Sevil Şahin dedi ki...

gülcancım ellerine sağlık tatlım nefis olmuş afiyet bal olsun
sevgiler

Ildy dedi ki...

It looks amazing!!

Unknown dedi ki...

Canım nasılda güzel görünüyor elle
rine sağlık.Tabağı aldım kaçıyorum
öptüm...

capisi dedi ki...

Que ricas albóndigas...un beso.

Nurcan'dan Tarifler dedi ki...

ellerine sağlık çok nefis görünüyor

Lezzet Adası dedi ki...

ellerine sağlık ablacım harika görünüyor.

lezzet sefasi dedi ki...

Cok guzel olmus ellerine saglik canim.
Sevgiler,
Sefa

emelce yemek dedi ki...

guzel bir kofteymis eline saglik

TATESAL dedi ki...

Harika bir köfte tarifi canım,ellerine sağlık muhakak deneyeceğim,sevgiler...

kalpkurabiye dedi ki...

canım emeklerine sağlık güneş ışığını da katmış yanına ne hoş olmuş:))
ellerin dert görmesin:)

evatolyesi dedi ki...

Bayılırım doğrusu ellerinize sağlık afiyet şeker olsun
Sevgilerimle:)

Unknown dedi ki...

çok nefis bir köfte olmuş belli ki,ellerine sağlık canım..mutlu akşamlar..

Gülcan dedi ki...

çok lezzetli görünüyor.ellerinize sağlık.

NEŞELİ MUTFAK dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK BENİMDE MERAK ETTİĞİM TATLARDAN BİRİDİR..GÖRÜNTÜ GÜZEL
SEVGİLER

hdidem95 dedi ki...

ellerine sağlık canım afiyetler olsun sevgiler

Zencefil ve Tarçın dedi ki...

nefis görünüyor, ellerine sağlık...