27 Ağustos 2010

GÜLLAC nefis bir tarif

GÜLLAC malzeme
  • 1 paket güllac
  • 2,5 su bardak süt
  • 2 bardakl toz seker
  • 2 tananevanilya sekeri
  • 1,5 bardak ceviz
  • yarim su bardak nar ici

hazirlanisi

  • Süt,seker ve vanilya sekerini karistirarak orta ateste isitin haynamaya baslayinca tencereyi ocagin üzerinden alin.
  • Süt iliyinca güllacin yarisini tek ,tek üzerine ortadan bölüp süt dökerek dik dökdörgen borcama siralayin.
  • ortasina dise dokunur seklindeki cevizi esit sekilde sepileyin.
  • Diyer güllaclarida sirayla üzerine siralayip aralarina süt gezdirin .
  • Kalan sütü en üzerine dökün.
  • Üzeri kapali yaklasik 20 dakikadar buz dolabinda bekletin.
  • Üzerine nar taneleri ile servise hazir.
  • Ben güllacin arkasinda ki tarifi yapmadim.
  • Bu tarif daha hafif oluyor .Afiyetler olsun Ramazan ayinin gülü

11 yorum:

Unknown dedi ki...

Canımmm hayırlı geceler bayılırım gül
laca bende yaptım:))Harika görünüyor
ellerine sağlık bereketli sahurlar öpüyorum...

ebru dedi ki...

canım ellerine sağlık benim için de harika bir tatlı ramazanın vazgeçilmezi.

Saliha dedi ki...

ellerinize saglık nefis...
sevgılerımle..

özlem dedi ki...

ellerine sağlık hayırlı ramazanlar

fuat gencal dedi ki...

Gülcan hanım ellerinize sağlık. Çok güzel görünüyor. Çok leziz ve iştah açıcı. (Tabağı alıp gitsem ayıp olurmu?)
Hayırlı haftasonları.
Saygılarımla.

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

Ellerıne sağlık bereketı bol olsun.

kalpkurabiye dedi ki...

ellerine sağlık canımm:))
ramazanın br tanesi güllaç:))

Banu dedi ki...

Canım ellerine sağlık gerçekten nefis görünüyor... Sevgilerimle...

Miskokulu Lezzetler dedi ki...

Ramazanın tatlısı diyorum ama keşke her zaman bulunabilse çok nefis ellerine sağlık sevgiler...

aleyna dedi ki...

GÜLCANIM ELLERİNE SAĞLIK.BEN BECEREMİYORUM BU MÜBAREĞİ.AFİYET OLSUN.SEVGİLER

Gülcan dedi ki...

güllacı çok sevdim ama kendime güvenipte bir türlü yapamadım ellerinize emeklerinize sağlık sevgiler.