29 Ağustos 2010

Muffins Limonlu

Muffins malzeme
  • 100 gram tereyag
  • 250 gramun
  • 2 tatli kasik kabartma tozu
  • 2 tane yumurta
  • 200 ml süt
  • 125 gram toz seker
  • 1 yemek kasik taze limon suyu
  • yarim limon kabugu rendesi
  • 12 tane Muffins kagit form
hazirlanisi
  • Margarin yumusak olsun bir cirpin.
  • Yumrtayi derin bir kabin icersine süt ve seker le beraber margarinli karisimin icersinde cirpin.
  • Un ve kabarma tozunu karistirip katin icersine karistirin.
  • Limon suyunu ve kabugunuda katip devam karistirin kizli bir sekilde
  • Önceden firini 200 derece isitin.
  • Tepsinize siraladiginiz muffinsler 175 derece ye ayarini getirip yaklasik15-20 dakika pisirin.

5 yorum:

mine dedi ki...

çikolatalı ve kakaolulardan sonra en sevdiğim limonlu kek hele böyle ufak ufak olunca kaptım bile birini ellerine sağlık : )

Bianka dedi ki...

Nagyon jól néz ki

fuat gencal dedi ki...

Ellerinize sağlık. Çok iştah açıcı görünüyorlar. İzninizle birini alıyorum.

Saygılar.

ZUHAL dedi ki...

Gülcan merhaba.Nasıl güzel gözüküyor muffinlerin.Ellerine sağlık.Bu aralar babama bakıyorum ,uğradıysan görmüşsündür canım.Bazen yazamıyorum.ama seni unutmadım .Sevgilerrrr...........

ZUHAL dedi ki...

Gülcan merhaba.Nasıl güzel gözüküyor muffinlerin.Ellerine sağlık.Bu aralar babama bakıyorum ,uğradıysan görmüşsündür canım.Bazen yazamıyorum.ama seni unutmadım .Sevgilerrrr...........