20 Ağustos 2010

salçali kurabiye

SALÇALI KURABİYE nefis bir kurabiye



malzeme
  • 125 gr. margarin
  • 1 adet yumurta
  • 1 yemek kasik yogurt
  • 1,5 tatlı kaşık salça
  • 1,5 çay kaşık tuz
  • 1 tatlı kasik biber salcasi
  • 1 tatlı kaşık mahlep
  • 1 paket kabartma tozu
  • 2,5 su bardagi kadar un
Üzeri için
  • yumurtanin sarisi
  • çörek otu
yapılışı
  • Bir yumurtanın sarısını üzerine sürmek icin ayırın.
  • Kalanı ve salçayı karıştırın.
  • İçerisine margarin ve yogurt karıştırın. Ben cirpiyorum .
  • Salçanın topak topak kalmamasına dikkat edin.
  • Diger malzemeleri de ekleyip sert olmayan bir hamur elde edin.
  • Hamuru yaklasik yarim saat buz dolabinda bekletin.
  • Seklini istediginiz sekil verin ben kücük toplar yaptim .
  • Yaglı tepsiye yerleştirin
  • Önce yumurta sarisina üzerine cörek otu serpin.
  • Önceden ısıtılmış 175-180 derece fırında pişirin.

16 yorum:

Federica Simoni dedi ki...

questi panini devono essere buonissimi!complimenti!ciao!

Yeşim dedi ki...

ellerinize sağlık...
salçalı kurabiyeyi bende yapıyorum sadece mahlep koymuyorum ben farklı olarak şekil verirkende küçük kareler kesiyorum sizinkide süper gözüküyor
hayırlı ramazanlar...

Fatoş Öztürk dedi ki...

Ellerine sağlık canım.Kocaman öpüyorum...

yaseminlerim dedi ki...

Canim salcali kurabiyenden aldim gidiyorum nefis olmus ellerine saglik afiyet seker olsun hayrili safirlar dilerim sevgilermi biraktim.

Nurselin Pasta Evi dedi ki...

himmmmm kurabiyeler nefissss görünüyor canim ellerine saglik cayimin yaninda olsaydida yeseydim simdi bak canim cekti eee bunu yapmakta farz oldu hayirli ramazanlar canim blogumada beklerim

çeşnici Handan dedi ki...

Hiç salçalı kurabiye yemedim ama görüntü süper. Ellerine sağlık canım.

fuat gencal dedi ki...

Biber salçası az biraz acılı olursa bir o kadar daha mükemmel oluyor. Ellerinize sağlık. Çok leziz ve iştah açıcı görünüyor.
Hayırlı sahurlar.
Saygılar.

özlem dedi ki...

süper görünüyor. ellerine sağlık.

kalpkurabiye dedi ki...

canım ellerine sağlık.. hiç denemedim ama rengi ne güzel olmuş..
mutlu hafta sonları dilerim..

ebru dedi ki...

Sevgili Gülcan benim gibi çayın yanında salçalı ekmek yemeği seven biri olarak bu kurabiye tam benlik diyebilirim. Ellerine sağlık.

KUZEYİN KIZI dedi ki...

Canım ellerine sağlık.
Çok değişik ve güzel bir tarif olmuş.İlkez görüyorum.Deniycem muhakkak
Sevgiler...

mirela dedi ki...

Foarte bine arata,,,,yamyyyy yammm.O seara frumoasa!

ZUHAL dedi ki...

Salçalı kurabiye eminim güzeldir.Denemeye gidiyorum.Sevgilerimi bırakıyorum...

ZUHAL dedi ki...

Salçalı kurabiye eminim güzeldir.Denemeye gidiyorum.Sevgilerimi bırakıyorum...

Oznur (100de100 Marifet) dedi ki...

ellerinize saglik harika bisey olmus salcali hemde Mmmmm bayilirim

hdidem95 dedi ki...

oh ne güzel sofra böyle ellerine sağlık afiyetler olsun canım benim sevgiler