19 Ağustos 2010

2010 birinci iftar sofrasi

Tüm islam alemine hayirli huzur dolu ramazanlar diliyorum.Birinci iftar sofram .

  • Nohutlu tarhana corcasi
  • Zeytin yagli ic bakla
  • Zeytin yagli Fasulye salatasi
  • Fasulye li piric pilavi
  • Tavuk göysü kizartmasi
  • Mevsim salatasi
  • Hazir cevizli baklava (( resmini cekmeyi unuttum ))

Zeytin yaglik ic bakla
Nohutlu tarhana corbasi

Fasulye li pirinc pilavi ve tavuk gögsü kizartmasi

Mevsim salatasi

Zeytin yagli ince fasüyle salatasi

9 yorum:

öznur-ata dedi ki...

merhabalaarrr...hepsi süpeer çok leziz görünüyor ..ellerine sağlık

Unknown dedi ki...

selam Gülcanım ellerine sağlık maşaallah sofranız da evinizde bereketli olsun afiyetle yiyin canım hepsi nefis görünüyor hayırlı ramazanlar sevgiler

fuat gencal dedi ki...

Ellerinize sağlık. Çok güzel şık bir masa leziz bir menü olmuş. Hayırlı sahurlar.

Saygılar.

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

allah kabul etsin,
ellerine sağlık gülcan,
hayırlı ramazanlar diliyorum.sevgiler.

kalpkurabiye dedi ki...

canım ellerine sağlık herşey harika görünüyor...
bereketli olsun..

özlem dedi ki...

ellerine sağlık hayırllı ramazanlar bereketli iftarlar

Unknown dedi ki...

Selamlar arkdaşım.Herşey harika olmuş ellerine sağlık.Hayırlı iftarlar diliyorum.sevgiler.

Banu dedi ki...

Gülcancım ellerine sağlık masa süper yemekler nefis olmuş afiyetler olsun... Sevgilerimle...

ozlemhan dedi ki...

Gülcacım senin masada çok harika özellikle fasülye salatasına bayıldım Ellerine sağlık