22 Ağustos 2010

SUSAMLI KURABIYE

Susamli kurabiye

malzeme
  • 1 fincan ay cicek yag
  • 1 fincan erimis margarin
  • 1 fincan seker
  • 1 fincan portakal suyu
  • 1 fincan susam
  • 1 fincan badem
  • aldigi kadar un
  • 1 tane yumurta sarisi üzerine
hazirlanisi
  • Normal kahve fincani veya orta boy bardakla ölcün.
  • Önce margarin ,portakal suyu ,seker ve yagi cirpin.
  • Unu ,bademve susammi ekleyip yugurun.
  • Yumusak bir hamur elde edin.
  • Kurabiye hamurunu yaklasik 1 saat üzeri kapali buzdolabinda dinlendirin.
  • Yuvarlak ceviz büyüklügünde sekil verip üzerine yumurta sarisi .
  • Ben bademe le üzerini tamamladim susam da kullana bilirsiniz .
  • 175 derecede pisirin.Afiyetler olsun.

11 yorum:

Birsel ve İrem dedi ki...

Malzemelere bakınca süper bir lezzet olduğu anlaşılıyor. Ellerine sağlık, harika görünüyor. Afiyetler olsun.
Sevgiler.

öznur-ata dedi ki...

çok güzel görünüyorlar..ben üzeri cevizli deneyeceğim..ellerine sağlık

mintinin dünyası dedi ki...

canım daha evvel davetiye getirdim mi bilemiyorum.eğer ikinci kez uğruyorsam kusura bakma.sevgilewr...beklerim canım...
HOBİDÜNYAM YEMEK ETKİNLİĞİNİN 5.Sİ OLAN SAHUR LEZZETLERİ ETKİNLİĞİNDE BİRBİRİNDEN GÜZEL LEZZETLER MİNTİNİNMUTFAĞINDA YAYINLANMAYA BAŞLADI...TARİFLERİNİZİ BEKLİYORUM...
Hobidünyam woman forum adına;
http://edacroche.blogspot.com/
http://papatya68.blogspot.com/
tarafından hazırlanmış olan; hobidünyam yemek etkinliğinin "5."si olan" sahur lezzetleri" etkinliğinin ev sahibeliğini,
20 AĞUSTOS 2010 - 5 EYLÜL 2010
tarihleri arasında mintininmutfagi.blogspot.com adresimde mintinin mutfağı olarak ben yapıyorum ve muhteşem lezzetlerinizle sizleri,kendi mutfağımda ağırlamak istiyorum.

***yapmanız gereken şey dilediğiniz çeşitte lezzetler hazırlayıp,kendi bloğunuzda yayınlamak ve benim bloğuma yorum bırakarak haber vermek olacak.hazır olduğunu bildirdiğiniz tariflerinizi,ben bloğunuza gelip kopyalayıp kendi bloğuma ekleyerek linkinizle birlikte yayınlayacağım.hadi herkes mübarek ayın güzelliğiyle,sahurunda hazırladığı şık tarifleri bana bildirsin.
Bu davetiyeyi ulaştırabildiğim,ulaştıramadığım herkes etkinliğimize davetlidir.davetiyeyi ulaştıramadığım aradaşlarım lütfen şimdiden kusuruma bakmasınlar...

Not: blog sahibi olmayanlar da bu etkinliğe katılabilirler.hazırladığınız sahur tariflerini,resmiyle birlikte isminizi de yazarak (pepito_life@hotmail.com) adresime yollayın,ben de yayınlayayım:)

NOT:hobidünyam etkinliklerine ev sahibeliği yapmak isteyenler
http://papatya68.blogspot.com/
adresine başvurabilirler

mintinin dünyası dedi ki...

ellerine sağlık arkadaşım.herzamanki gibi çok hamaratsın.sevgiler gönderiyorum sana.

Unknown dedi ki...

Merhaba arkadasim,
ellerine saglik olsun,
muhabbetle...

kalpkurabiye dedi ki...

ayy çok güzel görünüyorlar:))
ellerine sağlık canımm..
mutlu haftalar dilerim..
sevgiler..

Adsız dedi ki...

günaydin canim sana hayirli ve bol bereketli bir hafta diliyorum
kurabiyeler cok güzel görünüyor ellerine saglik
sevgilerimle

aleyna dedi ki...

arkdaşım bende buna benzeyen bir kurabiye yapmıştım.eşim bayılmıştı.çok güzel bir lezzet.ellerine sağlık.sevgiler ve hayırlı iftarlar

Unknown dedi ki...

Canım ellerine sağlık her zaman ki gibi nefis bir tarif.sevgiler.

dokuzuncubulut dedi ki...

Kurabiyeyi çok severim. Nefis görünüyorlar...
Ellerinize sağlık, sevgiler.

muko dedi ki...

ellerine sağlık harika görünüyorlar
sevgilerimle