21 Eylül 2010

BELiS TATLISi

BELIS TATLISI



malzeme
sebeti
Yapilisi

20 yorum:

fuat gencal dedi ki...

İlk kez adını duydum tarifini okuyunca bende deneyeceğim dedim. Ellerinize sağlık. Çok muhteşem görünüyor.(Yanlız kaç yufka kullanıldı yazmamışsınız)

Saygılar.

Fatma dedi ki...

Merhabalar Gulcan hanim bu tatli gercekten cok guzel ve cok hafif oluyor ortagim Mihriban da cok yapiyor ellerinize saglik cok guzel gorunuyor sevgilerle..

anneanneninemekleri dedi ki...

İrmikli tatlıları severim ,çok güzel görünüyor.Eline sağlık.

Lezzet Adası dedi ki...

ellerine sağlık ablacım görüntü süper, eminim tadıda bir o kadar güzeldir.sevgiler....

eldivenlerim dedi ki...

değişikmiş, tadını merak etmedim desem yalan olur;) görüntüsü enfesmi enfes, ellerine sağlık arkadaşım.....

balböcükleri dedi ki...

gülcan abla malzemelerde yufka yazmıyor ne yufkası ve kaç adet yazarsan denemek isterim

Unknown dedi ki...

Ellerine saglik canim, gercekten yapimi oldukca kolay görünüyor... Haa, bu arada dedigini yaptim... Sagolasin... Sevgilerimle öpüyorum...

çeşnici Handan dedi ki...

Ellerine sağlık çok güzel olmuş.

Bengü dedi ki...

Üzerinin sosu harika bir fikir. İçi de puf puf kabarmış. En kısa sürede deneyeceğim. Sevgiler canım.

özlem dedi ki...

günaydın. değişik bir tarif. çok güzel görünüyor. ellerinize sağlık

Unknown dedi ki...

Farklı bir tatlı olmuş. Ellerine sağlık. Görüntüsü şahane.

Bianka dedi ki...

Csodálatos

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Cok degisik bir tatli olmus, daha once hic gormedim. Ellerine saglik.

HATİCE dedi ki...

ABLA YUFKAYI YAZMAMIŞSIN MALZEMELERE ONUDA EKLE BYY...

Unknown dedi ki...

Gülcan cığım ellerine sağlık.Lezzetli duruyor.Denemeliyim bu tatlıyı.öpüyorum.

peynir hösmelimi dedi ki...

Gülcancim ellerine saglik.harika görünüyor.
ben bu tatliyi yedim fakat nasil oldugunu bilmiyordum.Artik yapariz senin sayende.Canim malzemelerde yufkayi yazmamissin.Baklava yufkasimi?normalmi?
Sevgilerle

kalpkurabiye dedi ki...

canım ellerine sağlık ttalın nefis kabarmış havalar soğudukça şuruplu tatlılar cezbediyor bizi:)

Gülcan dedi ki...

çok değişik bir tatlı tadıda yerindedir sanıyorum.ellerinize sağlık sevgiler.

sarımutfak-hande dedi ki...

hiç duymamıştım değişik ve güzel olmuş
ellerine sağlık canım

nurseninhobileri dedi ki...

Ellerinize saglik adini ilk kez duydum.Cok guzel gorunuyorlar, tadida mutlaka muhtesemdir. Sevgiyle kalin.