17 Ekim 2012

kolay muzlu muffins







Hayirli huzur dolu aksamlar hepinize
Sizlerlen paylasmak istedim kolayca zahmetsizce kisa sürede degisik cok güzel cocuklarimiza hazirlaya biliriz.
Hazir 1 patet muzlu muffins paketti
Sadece 100 ml ay cicek yag ,2 yumurta ve 100 ml su  paketin icersindeki malzeme ile cirpip kaliplarda paketin icersinde cikiyor.
Cikolata sosu yenile bilen kegit resimler ve kegit formlari12 tane  icersinde  cikiyor.
12 tane cikmasi lazim ben yaklasik 17 tane muffins cikti 1,5 yemek kasik hamurdan koyup üzerinde tarifi yaziyor 175 derecede 25 dakika pisme süresi .
Bunu paylasmak istedim cocuklarinizin dogum günlerinde  cok güzel kolayca cocuklar rin sevecegi bir hazirlamasi kolay muffins tarifi .

Diyer sevdiginiz cizgi film kahramanlarinda hazir paket halinde bulabilirsiniz .

15 yorum:

Sule dedi ki...

Ne kadar sirinler. Ellerinize saglik

Sule dedi ki...

Ne kadar sirinler. Ellerinize saglik

Igne oyam dedi ki...

yine yapmıssın yapacağını gülcancım senin sayfaya gelince diyet miyet hak getire ayyy cok lezzetli görünüyor inş deniyeceğim canım benim ufaklıklarda bayılır böyle şeylere ellerine sağlık

Nurşen Aksoy dedi ki...

Süper olmuş,mis gibi muz kokuyordur şimdi..ellerinize sağlık..

mutfagabuyrun dedi ki...

ayyy bayıldım ben bunlara canım.çokta şık bir sunum olmuş.ellerine sağlık.sevgiler.

fuat gencal dedi ki...

Çok güzel olmuşlar. Ellerinize, emeğinize sağlık.

Saygılar.

Tarif diyarı dedi ki...

ellerine sağlık arkadaşım birtane aldım.Sevgiler

Unknown dedi ki...

eminim cok lezziz olmustur
ellerine saglik olsun...

sevgiler...

Asiye VURAN dedi ki...

ellerinize sağlık çok pratik ve şirin çocuklar bayılır bunlara sevgiler

Unknown dedi ki...

Canım bu saatte uyanık olan tek benimdir diyordum:)))Muffinler süper
ellerine sağlık sevgiler...

Birkaselezzet blogspot.com dedi ki...

oh maşAllah çocuk olasım geldi.
ellerine sağlık gülcanım.
hayırlı cumalar.

CEPAYNASI dedi ki...

şu anda olsa da yesem:)

seherinörgüleri dedi ki...

bayram önü bir tepside bize yollasan canim ne iyi olur,ellerine saglik

Adsız dedi ki...

If you believe yes, then the answer is simple

Mutfaknotlari dedi ki...

ne güzeller böyle ellerine sağlık