16 Eylül 2010

ETİMEK TATLISI BÖRTLENLi

ETİMEKLİ MUHALLEBİ


malzeme
  • 2 paket dr outker sakızlı muhallebi
  • 2 paket etimek (tesinizin tabanina yetecek kadar )
  • 2 litre süt
  • 2 tane ciy kirema
  • 2 yemek kasik nisasta
  • 1 cay bardak börtlen.
serbeti icin
  • 2 su bardak su
  • 1,5 su bardak toz seker
  • 1 tane vanilya tozui
  • hindistan cevizi üzerisi icin
hazirlanisi
  • Serbetini bir tasim kaynatin.
  • Tepsinize ekmekleri siralayip üzerine kasikla serbeti gezdirin.
  • Tencereye sütü ve kiremayi katin .
  • 2 Paket sakizli muhallebiyi ve nisastayi cirpin.
  • Orta ateste Kaynayip hafif koyu bir kivam olunca yarisini serbetli ekmeklerin üzerin dökü.
  • Diyer yarisinin icersine börtleni katip stab mikserle cirpin .
  • Beyaz muhallebinin üzerine börtlenle cirtptiginiz muhallebiyi gezdirin..
  • Ben bu tatliyi bayramda hazirladim hem piratik hemde nefis hafif bir tatli .
  • icersine muhallebinin hic seker katmadim kendi icindeki seker kivami gayet cok güzel.
  • Ben üzerine hindistan cevizi gezdirdim cikolata, ceviz ,badem ve ya tarcinda cok güzel oluyor . ekmek tatlisi  nefis cok hafif bir tatli

13 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım tatlı krizindeyim borcamı alıp
kaçsam olurmu:))Ellerine sağlık enfes
kocaman öpüyorum.

balböcükleri dedi ki...

gülcan abla gene döktürmüşsün ellerine kollarına sağlık

Oznur (100de100 Marifet) dedi ki...

ellerine saglik canim
sutlu tatlilar her zaman favorimdir

anneanneninemekleri dedi ki...

Etimek tatlısını çok severim ençok da karamel tadını,çok güzel görünüyor,ellerinize sağlık.

kalpkurabiye dedi ki...

canım elerine sağlık:))
tatlının rengine bayıldım doğrusu:))
hayırlı cumalar mutlu günler:)

özlem dedi ki...

etimek tatlısı nefis bir tarif. ellerinize sağlık.

ANNEMİNELİ dedi ki...

Canım yine çok güzel bir lezzet,ellerine sağlık,meyve salatasıda çok süper,yiyenler sevinsin,bizde yutkunalım..Sevgilerrr...

Dilekhaniminmutfagi dedi ki...

dün biraz işim vardı arkadaşlara dönemedim harika görünüyor evvela göze hitap etmeli tatlında da mevcut ellerine sağlık canım deneyeceğimden emin olabilirsin selam

Sevil Şahin dedi ki...

canım çok güzel olmuş ellerine sağlık afiyet bal olsun
sevgiler

Fatoş Öztürk dedi ki...

Ellerine sağlık canım benim de çok severek yaptığım pratik bir tatlı.Sevgilerimi yolluyorum...

yaseminlerim dedi ki...

Bayilirim etimekli tatliya hem hemde muhalebili oh olsada yesek arkadsim simdi gece gece canimi cektirdin bu gidisle kilollari alip gidecegiz .Elleirne saglik canim nefis olmus afiyet seker olsun iyi geceler dilerim sevgiler.

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Cok sevdigim bir tarif bu.eline saglik...sevgiler.

muko dedi ki...

eline sağlık canım çok güzel görünüyor sevgilerrr